Je hebt tussen W11 en W12 een keerlus module nodig.
En in zou in jouw baan kiezen om tussen W6 en W4 een keerlus module te zetten.
De logica daarvan is dat een keerlus op enkel spoor handiger is als op je 3 losse sporen in het schaduw station. Want dan zou je 3 keerlus modules moeten gaan inzetten.
En ik zou liever een keerlus zetten op een dalend spoor als op een stijgend spoor.
Mijn inschatting is dat je dat je daar wel ruimte genoeg hebt qua lengte.
En als je daar al een blok hebt met 2 detectie stukken en een voeding er tussen dan kun je daar bijvoorbeeld de Etecmo AR2 module op aansluiten.
De manual daarvan vind je op
https://etecmo.nu/onewebmedia/pdf/ar.pdf en die heeft een exacte tekening hoe je blok er uit moet zien met de AR module.
Er is ook een AR2 module maar ik zie zo snel geen fundamenteel verschil tussen de AR en AR2 module.
De prijs kan dan rond de €25 blijven.
Maar je zal dus mogelijk nog wat moeten gaan rommelen met je rails om alle isolaties er in te krijgen.
Alternatieve locaties voor de 2e keerlus module zijn:
- Tussen W11en W8.
- Tussen W12 en W7.
- Tussen W5 en W1.
Daarbij is belangrijk dat ik als Nederlander primair denk aan rechtsrijdende treinen en daar dus mijn stijgen/dalen idee op baseer.
Maar ik hoop dat je hiermee een idee hebt hoe je de keerlus uitdaging kan oppakken.