Erik's baantje van 165 x 85

DTS
Site Admin
Contacteer:

Bericht door DTS »

Erik-B schreef:in " wisselstraten schakelen " van DTS
[/quote]

Laat dat nu net een tutorial zijn voor Dinamo....

Het heet ook "Wisselstraten schakelen met Dinamo"

Maar de vuistregel en enige betrouwbare oplossing is om elke wisseln3 draden te geven naar het relais, direct vanaf de wissel.

Verstuurd vanaf mijn SM-S936B met Tapatalk

Wie bang is om fouten te maken, zal nooit beter worden in wat die doet ;)

Domburg Train Support | DTS Modelspoor | Digitale Infodagen 2024

DTS
Site Admin
Contacteer:

Bericht door DTS »

Erik-B schreef:ik weiger een MS op mijn systeem. lk werkte sinds '80 voor en bij 'Apple', tot '95', kan dat niet maken van naar de overkant te stappen. ;)
Vind eerder dat de firma's, als ze echt willen verkopen, zich moeten aanpassen. Daarom vind ik het nog erger dat die nieuwe YAMRC zich alleen op Ms als basis heeft in 2024-2025, het zijn mooie producten, doch .. :?: :?: .
En neen ik ga alleen voor die modelspoorwegen nog eens een ander PC kopen op MS. Vind dat totaal weggesmeten geld. Ik moet niet aanpassen, wel de fabrikanten.
Heb je wel eens geprobeerd een app te ontwikkelen voor Apple? Naast duur, ook enorm veel beperkingen en regels die de functionaliteit beperken.

Webserver heeft meer toekomst, en daar werkt YaMoRC aan. ESau en Marklin hebben dit al.

Ik moet niet aanpassen, wel de fabrikanten.
Dat is een bijzonder ongezonde gedachte. Verwachtingen leiden altijd tot teleurstellingen.

Ik lees in je berichten dat het al mis gaat in de basis. Ik lees niets meer dan Aannames en verwachtingen. Allemaal aspecten waar je geen controle over kunt hebben. Je maakt het jezelf echt heel moeilijk, en dat is zonde van je energie en tijd. Het effect, frustratie, heb je ervaren.

Begin eerst met het gebruiken van de juiste documenten en probeer "bloat" te elimineren.

Dan kom je er vanzelf

Verstuurd vanaf mijn SM-S936B met Tapatalk

Wie bang is om fouten te maken, zal nooit beter worden in wat die doet ;)

Domburg Train Support | DTS Modelspoor | Digitale Infodagen 2024

Ben Spoorman

Bericht door Ben Spoorman »

Erik-B schreef: 03 jul 2025, 14:02
En neen ik ga alleen voor die modelspoorwegen nog eens een ander PC kopen op MS. Vind dat totaal weggesmeten geld.
Maar dat hoeft ook niet, niemand zegt dat toch? Er is Windows emulatie software te vinden voor de Mac, legaal en gratis.

Enniewee, wat betreft W3 & 4: je hebt nu een oplossing aangereikt gekregen, doe er je voordeel mee en bedenk niet weer allemaal drogredenen om er niets mee te doen.

Gr, Ben.

Plaats reactie

Terug naar “Bouwverslagen”