Erik's baantje van 165 x 85

Erik-B
Contacteer:

Bericht door Erik-B »

3 weken later.
Na de afbraak, het opschuiven van de isolatie, het achteruit plaatsen van het front, het terug leggen van de sporen.
Met het verplaatsen van het front moest er een stukje weg. Daar komt de stop van de tafel in de kast. Dus moest het front 4cm ingekort worden.
Afbeelding
Tevens heb ik aan de zijkanten maar ineens een valpreventie aangebracht. Ook aan de voorkant bij het ijk-test/programmeer spoor.
Afbeelding
Ook de val-preventie aan de helix.

Afbeelding
Klaar om terug de DCC voeding draadjes aan te brengen.
Als je ouder wordt, wordt alles slechter, behalve het vergeten, dat wordt steeds beter ....
Baan = 165x85, Centr= Z21, Mac15.4, RailModeller, iTrain-plus V5.x, N spoor, Periode II & III
Grtz Erik

Erik-B
Contacteer:

Bericht door Erik-B »

Belangrijke dag !!; ik ben terug, zelfde toestand als op 20-04. Alles terug geplaatst en alles terug voorzien van draadjes. Ook wat val preventie erbij. Nu de juiste adressen van de melders invoeren in iTrain.
Dan baan testen en hopelijk ben ik niets vergeten, heb geen kortsluiting aan wissels, zijn er geen ontsporingen en vallen er geen loc’s meer op de grond.

Afbeelding

Afbeelding
Als je ouder wordt, wordt alles slechter, behalve het vergeten, dat wordt steeds beter ....
Baan = 165x85, Centr= Z21, Mac15.4, RailModeller, iTrain-plus V5.x, N spoor, Periode II & III
Grtz Erik

Plaats reactie

Terug naar “Bouwverslagen”