Voor het invoeren van de max. snelheid in iTrain van mijn loc’s, zou ik graag weten wat de zogenaamde max snelheid was van mijn loc’s in werkelijkheid. Nu is het een beetje met de natte vinger.
Nu waar vind je dergelijke informatie? Voor ieder type-loc het internet afstuinen ?
Of of is er ergens een overzicht.
snelheid loc's
snelheid loc's
Als je ouder wordt, wordt alles slechter, behalve het vergeten, dat wordt steeds beter ....
Baan = 165x85, Centr= Z21, Mac15.4, RailModeller, iTrain-plus V5.x, N spoor, Periode II & III
Grtz Erik
Baan = 165x85, Centr= Z21, Mac15.4, RailModeller, iTrain-plus V5.x, N spoor, Periode II & III
Grtz Erik
Ik haal het vaak hier vandaan: https://wiki.3rail.nl/index.php?title=C ... Grootspoor
Groet,
Rico (momfer)
Centrale: DCC-Ex
Besturing: EXRAIL | Traintastic | RocRail | Engine Driver | DecoderPro
Rails: Minitrix / Fleischmann Piccolo
En hier vind je de bouw van mijn kerstbaan
Rico (momfer)
Centrale: DCC-Ex
Besturing: EXRAIL | Traintastic | RocRail | Engine Driver | DecoderPro
Rails: Minitrix / Fleischmann Piccolo
En hier vind je de bouw van mijn kerstbaan
Loctype bij google invoeren, in mijn geval zou dat 'RH 1044' of 'OeBB RH1044' worden, dan krijg je o.a. bovengenoemde wiki met donders veel informatie te zien. Ook komen er vaak andere websites bovendrijven met de nodige informatie over locomotieven.
Dus ja, voor ieder loctype het internet afstruinen (3-rail wiki, google..) Succes!
Dus ja, voor ieder loctype het internet afstruinen (3-rail wiki, google..) Succes!

-
- Site Admin

Maar omdat mijn hoogste baanvak snelheid maximaal 110 uur is, en de moderne elok toch echt minimaal 140 km/ uur mag rijden stel ik de decoder toch mag tot maximaal 125 km/uur in.
En ik gebruik daarvoor gewoon Google

Met vriendelijke groet, Mark
Zo heb ik dat dus ook gedaan! 

Bedankt
dat wordt dan de alombekende google

dat wordt dan de alombekende google
Als je ouder wordt, wordt alles slechter, behalve het vergeten, dat wordt steeds beter ....
Grtz Erik
Grtz Erik