Voor de dubbele engelsman heb je de uitdaging dat de uitvoering verschilt. Fleischman en minitrix gebruiken 1 aandrijving met 1 adres. Dan heb je twee standen. Peco is feitelijk 2 in elkaar geschoven wissels. Dus 2 aandrijvingen met elk een eigen adres. En in principe 4 standen.
Dus dat wordt wel een ding als je er aan begint.
Java Central Station
Fleischman z21 en YD7001 en DCC-EX centrales.
Mobiele baan 2x 100x50 cm met YD7001, DR4018, DR4088 en DCCNext.
https://hugo.vanderkooij.org/modelspoor/
Mobiele baan 2x 100x50 cm met YD7001, DR4018, DR4088 en DCCNext.
https://hugo.vanderkooij.org/modelspoor/
Hallo,
Na een lange test periode, en 2 erg leuke presentaties die ik heb mogen geven, kan ik met enig gepaste trots aankondigen dat ik Release 0.0.3 van JCS heb gepubliceerd.
In deze release zit de ondersteuning van zowel de Marklin CS 2/3 als ESU ECoS ingebouwd. Ook kun je met deze versie automatisch rijden.
Ik heb nu ook veel tijd besteed aan het maken van een handleiding, zodat het een completer product aan het worden is, hopelijk niet meer alleen voor nerds
Kortom testers gezocht! Ondanks dat ik veel tijd heb besteed aan het testen van JCS, dit op verschillende platformen heb uitgeprobeerd en op mijn eigen baan met 9 locomotieven werkt is dit natuurlijk nog geen garantie dat het overal werkt, althans dat is het streven
Mocht je het leuk vinden JCS uit te proberen graag!.
Groeten,
Frans
Na een lange test periode, en 2 erg leuke presentaties die ik heb mogen geven, kan ik met enig gepaste trots aankondigen dat ik Release 0.0.3 van JCS heb gepubliceerd.
In deze release zit de ondersteuning van zowel de Marklin CS 2/3 als ESU ECoS ingebouwd. Ook kun je met deze versie automatisch rijden.
Ik heb nu ook veel tijd besteed aan het maken van een handleiding, zodat het een completer product aan het worden is, hopelijk niet meer alleen voor nerds
Kortom testers gezocht! Ondanks dat ik veel tijd heb besteed aan het testen van JCS, dit op verschillende platformen heb uitgeprobeerd en op mijn eigen baan met 9 locomotieven werkt is dit natuurlijk nog geen garantie dat het overal werkt, althans dat is het streven
Mocht je het leuk vinden JCS uit te proberen graag!.
Groeten,
Frans
Bouwer van JCS