Bellejt Welke software bedoel je precies?
Overigens dankzij jou doet de lok weer wat ik wil. alleen het remmen gaat nog niet naar mijn zin. weet jij welke cv daarvoor moet hebben? het is maar in 1 richting wat remmen slechter gaat.
JosS dank voor je aanbod om de decoder uit te lezen. Maar helaas is Dronten ff wat te ver weg hiervoor. De reden waarom ik in bits probeerde te was omdat Ben mij de tip gaf om analoog uit te schakelen en gelijk railcom. die opgezocht in de lijst en dan kom je op bit 2 en 3 uit van cv 29. zodoende.
Door de tip van Bellejt om CV 29 op 24 te zetten is het me gelukt om een luisterende lok te krijgen.
Richard
loc reageert niet zoals het zou moeten
-
je kan gewoon de lokprogrammersoftware op je PC zetten en gebruiken zonder dat je de programmer nodig hebt.Daarin pas je dan aan wat je wil en doe zoals ik zij. Je past gewoon alles aan wat je wil en dan tools cv .
Je hebt in de software ook de keuze welke decoder je gebruikt en kan zelfs als er een ouder model in zat overzetten naar een nieuw type
Je hebt in de software ook de keuze welke decoder je gebruikt en kan zelfs als er een ouder model in zat overzetten naar een nieuw type
-
- Site Admin
Beste Richard,
Ik denk dat Bellejt bedoeld dat je de software kan gebruiken om de decoder instellingen om te laten rekenen in de juiste bit waardes zodat jij zo kan invoeren.
Je voert jouw instellingen in de software en dan toolsCV en dan krijg je de juiste bit-waarden bij de CV's.
Ik denk dat Bellejt bedoeld dat je de software kan gebruiken om de decoder instellingen om te laten rekenen in de juiste bit waardes zodat jij zo kan invoeren.
Je voert jouw instellingen in de software en dan toolsCV en dan krijg je de juiste bit-waarden bij de CV's.
Met vriendelijke groet, Mark