Ondertussen weer eens tijd voor een update hier.
Progressie is langzaam maar er is wel genoeg gebeurd.
Veel tijd gespendeerd aan iTrain en automatisch rijden, dat is ondertussen redelijk goed opgezet al moet er nog genoeg getest worden.
Op de baan is het meeste ballasten afgerond, alleen wat stukjes rond de wissels moeten nog afgewerkt worden. Onderstaande de huidige status:
Seinen (van Mafen) zijn geïnstalleerd. Ze hebben leuke Nederlandse seinen dus dat voegt zeker wat toe aan de sfeer.
Verder een heuvel gecreëerd aan de linkerkant van de baan met daarop een werkende molen. Voor de heuvel gaas gebruikt met daarop Busch gips. Voor het gras gebruik ik Lars op t hof producten.
Ook het Seinhuis (van Markenburg) geïnstalleerd en recentelijk het gebied daarachter aangekleed. Wat betreft kleur richt ik me op de lente dus licht groen met vee bloemen.
Verder zelf een perron gemaakt. Het frame komt van Auhagen en dit is opgevuld met Ammo terra form om een betonnen oppervlakte te krijgen. Moeilijkste (maar ook het leukste) was om een kleine helling te maken om het perron op te komen. Best blij met het resultaat. Het moet nog wel geverfd worden.
er al veel bestrating aangebracht (ook Markenburg), en hoop dat de komende week af te gaan ronden.
Als laatste nog een plaatje van hoe het eruit gaat zien met alle gebouwen erop, dus met stationsgebouw, goederenloods en op de achtergrond de stoom zuivel fabriek.
Er gebeurd dus genoeg. En het word best wel verslavend nu de baan tot leven begint te komen, dus verwacht deze maand nog wel wat verdere progressie te boeken
Tot zover.
Groetjes, Sander
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk