Deze week heb ik de techniek afgemaakt onder de modelbaan. Zo hebben we de componenten van YaMoRC geplaatst zoals de centrale, bezetmelders en seindecoders. Een ESU servodecoder omdat die nog niet beschikbaar is vanuit YaMoRC (zit in de koker). En de dag- en nachtsimulatie van Jeroen Balkema op basis van BidiB en DMX.
En het werkt als een zonnetje. En zoals altijd zeggen beelden meer dan woorden. Nu is het Ellen haar beurt om de scenery af te werken
Verstuurd vanaf mijn SM-G996B met Tapatalk
Wie bang is om fouten te maken, zal nooit beter worden in wat die doet
Wat is dat voor digitaal fotolijstje wat onder de baan hangt?
En in real life zullen de dag/nacht kleuren beter uit de verf komen dan zo op de foto, nogal blauw zeg maar (en nee, heb gister niet te veel gezopen.. )
Pfff, tijd dat ik zelf ook weer tijd heb voor de zolder..
Ellen is de afgelopen week druk bezig geweest! Zo heeft ze aan de Stugl zijde de achtergrond gemaakt en is ze met de producten uit onze winkel van Lars op' Hof en Noch en Heki begonnen met het aankleden van de baan.
Ze hoop volgende week noch een kleine slag te kunnen slaan voordat de baan op transport gaat naar Utrecht voor OnTraxs.
Misschien een moeilijke vraag, hoeveel kost deze totale electronica ongeveer?
Als particulier dan wel te verstaan.
Kan het ook analoog , en wat zou het dan gaan kosten ( schatting )
De bomen zijn tijdelijk, om een impressie te bedenken hoe het moet worden. Komende dinsdag komen eindelijk de bomen binnen van MBR en Heki. Nu hopen dat we de juiste lengtes besteld hebben