goede avond alle.
ik heb een vraag hoe je een minitrixwissel met een servo aan legt .
bedoel hier mee het veren staal aan dat kleine rode puntje van de wissel verbinden ben er nu 3 wekende me bezig maar lukt me niet.
of toch gewoon de minirtix motor/spoel er voor gebruiken in combi met dinamo
minitrix wissels bedingen met servo
Dit filmpje laat aardig wat manieren zien:
Groet,
Rico (momfer)
Centrale: DCC-Ex
Besturing: EXRAIL | Traintastic | RocRail | Engine Driver | DecoderPro
Rails: Minitrix / Fleischmann Piccolo
En hier vind je de bouw van mijn kerstbaan
Rico (momfer)
Centrale: DCC-Ex
Besturing: EXRAIL | Traintastic | RocRail | Engine Driver | DecoderPro
Rails: Minitrix / Fleischmann Piccolo
En hier vind je de bouw van mijn kerstbaan
leuk filmpje maar laat niet duidelijk zien hoe je het verenstaal aan het rode puntje monteert
vriendelijke groet
patrick
vriendelijke groet
patrick
-
- Site Admin

Met vriendelijke groet, Mark
Zo hen ik het ook gedaan. Volgens mij een gaatje van 0,7 mm. Eerst met een passerpunt een deukje maken, zodat je boor niet wegglijdt.
Klopt dat? Ik weet het niet meer heel zeker!!! Het is al weer een tijd geleden. Maar met een gaatje werkte het prima.
Klopt dat? Ik weet het niet meer heel zeker!!! Het is al weer een tijd geleden. Maar met een gaatje werkte het prima.
met vriendelijke groet,
Bram
Ik gebruik : iTrain, Dinamo, Arduino voor licht en geluiden, Peco rails.
Bram
Ik gebruik : iTrain, Dinamo, Arduino voor licht en geluiden, Peco rails.
Ik heb destijds de gehele wissel gedemonteerd (plaatje aan de onderkant los halen en dan alles wat je binnenin vindt er uit gehaald)
Vervolgens gaatje in de biels die de wisseltong om zet en eventueel bij een geleidend hartstuk daar onder in de wissel een draadje aan solderen.
Klaar.
Vervolgens gaatje in de biels die de wisseltong om zet en eventueel bij een geleidend hartstuk daar onder in de wissel een draadje aan solderen.
Klaar.
met vriendelijke groet, Joost.
Gaatje precies in het rode puntje boren dat had ik geprobeerd maar met een bril en daar over heen een vergroot bril/glas gaat hem niet worden
ik ga een kijken met die huls en een wissel uit elkaar halen wat me dan het beste af gaat bedankt alvast
groet
patrick

ik ga een kijken met die huls en een wissel uit elkaar halen wat me dan het beste af gaat bedankt alvast
groet
patrick