YD7001 als wifi client, spatie in password bugje?

Topic voor de YD7000 varianten zoals, YD7001, YD7100 en YD7101
jabesse
Contacteer:

YD7001 als wifi client, spatie in password bugje?

Bericht door jabesse »

Hi,

Op de plek waar m'n modelspoorbaan staat, heb ik geen bekabeld netwerk beschikbaar. Met de DR5000 lukte het nooit om die als wifi-client in te stellen. Uiteindelijk heb ik een wifi-bridge via LAN moeten verbinden met de DR5000, en dat werk redelijk maar niet geweldig.

Nu, met de YD7001, wil ik dat opnieuw proberen. Echter, ik blijk alleen als client met m'n wifi-netwerk te kunnen verbinden als er geen spaties in het wifi-wachtwoord staan. Ik heb geprobeerd met aanhalingstekens en met backspaces voor de spatie, maar geen optie werkt.
Even snel een 2e wifi-netwerk opgezet met een wachtwoord zonder spaties, en daar krijg ik direct connectie.

Ik vermoed een bugje...

Groet,
Jeroen

Karst

Bericht door Karst »

Nee, is zo bedoeld… ( tenminste is zo geprogrammeerd ;) )

Maarrrr ik ga kijken of ik er wat aan kan doen
Yet another Model Railroad Company

DTS
Site Admin
Contacteer:

Bericht door DTS »

Kan dat überhaupt ergens om een spatie in je wachtwoord te zetten?
Wie bang is om fouten te maken, zal nooit beter worden in wat die doet ;)

Domburg Train Support | DTS Modelspoor | Digitale Infodagen 2024

jabesse
Contacteer:

Bericht door jabesse »

Ik heb het al jaren zo, en het werkt op elk device, behalve op één…

Karst

Bericht door Karst »

Hoe was het ook alweer met die 10 wijzen ? :D ;)

Ik weet niet hoe ik je moet aanspreken, kan me niet voorstellen dat je in werkelijkheid jabesse heet, maar momenteel heeft 1 van 263 YD9401 gebruikers een spatie in een wachtwoord gemeld.

Het makkelijkste voor mij zou zijn: Kan niet, moet je niet willen.... ( let op die 4 puntjes :P ;) )
Maar zo werkt YaMoRC niet. We gaan er serieus naar kijken, dat zeker. Maar niet morgen.

Grtzz,
Karst
Yet another Model Railroad Company

jabesse
Contacteer:

Bericht door jabesse »

Zeg maar Jeroen. We hebben elkaar in Lochem bij Freebit gesproken, terwijl mijn vrouw m’n zoontjes probeerde zoet te houden. Je had een goed verhaal en een goede productpresentatie, en daardoor nu een nieuwe klant.

Geen haast aub! Ik kan ook m’n WiFi wachtwoord wijzigen. Moet ik ff m’n huis door en alles opnieuw koppelen, maar da’s vermoedelijk minder werk dan de code aan te passen!

Ik heb bij een grote bank gewerkt aan de internet security. Sindsdien zijn mijn wachtwoorden anders dan die van de meeste mensen. ;-)

Groet,
Jeroen

Plaats reactie

Terug naar “YD7xxx Digitale centrale”