Voor het astronomische bedrag van wel 10 euro scoorde ik een demo model van het spoorweg museum.
Kloppen doet ie niet maar is gewoon leuk.
Er waren diverse lampjes kapot (het was gebruikt voor een kerstshow in een tuincentrum) dus werk aan de winkel.
Bij alie nieuwe lantaarns besteld en na binnenkomst direct gemonteerd.
Nep model spoorweg museum
Nep model spoorweg museum
- Bijlagen
-
- 20221018_163543.jpg (115.62 KiB) 723 keer bekeken
-
- 20221018_163524.jpg (100.45 KiB) 723 keer bekeken
Baan van Nergenshuizen naar spoorweg museum.
Dinamo ,iTrain, Roco, Rivarossi, Lima, Liliput, Piko, Fleischmann , Eigenbouw , Pbmodels.
Groeten Hans
Dinamo ,iTrain, Roco, Rivarossi, Lima, Liliput, Piko, Fleischmann , Eigenbouw , Pbmodels.
Groeten Hans
Nooit geweten dat er een model van was. Wie heeft hem uitgebracht ooit?
Wie bang is om fouten te maken, zal nooit beter worden in wat die doet
Domburg Train Support | DTS Modelspoor | Digitale Infodagen 2024

Domburg Train Support | DTS Modelspoor | Digitale Infodagen 2024
Er is ooit een model in bouwpakket uit gebracht in een oplage van 10 stuks.
Dat is duidelijk niet deze (was het maar waar).
Deze was te koop bij Intratuin voor 99 euro als kerst station.
Ik had de laatste die beschikbaar was in Utrecht en dat was een demo model beetje gehavend maar ja daar was de prijs ook naar.
Als je goed kijkt en de ramen van de zij beuken telt zie je dat het model niet klopt. Er mist bij elk 1 raam.
Maar goed is en blijft een leuk ding en hij gaat bij mij gewoon op de baan.
Hoop dat er ooit nog eens een fatsoenlijk model van dat prachtige station uitgebracht word.
Dat is duidelijk niet deze (was het maar waar).
Deze was te koop bij Intratuin voor 99 euro als kerst station.
Ik had de laatste die beschikbaar was in Utrecht en dat was een demo model beetje gehavend maar ja daar was de prijs ook naar.
Als je goed kijkt en de ramen van de zij beuken telt zie je dat het model niet klopt. Er mist bij elk 1 raam.
Maar goed is en blijft een leuk ding en hij gaat bij mij gewoon op de baan.
Hoop dat er ooit nog eens een fatsoenlijk model van dat prachtige station uitgebracht word.
Baan van Nergenshuizen naar spoorweg museum.
Groeten Hans
Groeten Hans