Blokbeveiliging

Rowdy72

Blokbeveiliging

Bericht door Rowdy72 »

Hallo,
Ik ben Ad en ben nieuw op dit forum. Ik heb jaren een mooie baan H0 gehad van Märklin maar in verband met verhuizing en ruimtegebrek thans weer terug gegaan naar N spoor. Alle loc zijn gedigitaliseerd en ik gebruik op dit moment een Intellibox Basic. Nu wil ik graag de nieuwe baan van blokbeveiliging voorzien. Heb inmiddels een proefbaan gemaakt met vier blokken en 8 schakelpunten ( 2 per blok). Er is me in Houten geadviseerd een DR 4088 CS van Digikeijs aan te schaffen en daarop de schakelpunten aan te sluiten. Maar nu houdt mijn kennis op en heb ik een aantal vragen.
1. Hoe sluit ik de DR 4088 aan op de IB want volgens mij past e.e.a. niet op elkaar
2. Werkt de blokbeveiliging na aansluiten of moet ik nog meer aanschaffen of inregelen?
Wie heeft ervaring met dit onderwerp en kan me adviseren of helpen? Alvast bedankt

Marksintpancras
Site Admin

Bericht door Marksintpancras »

Beste Ad,

Maak eens een afspraak bij DTS omtrent dit vraagstuk. Marin Domburg kan jouw goed adviseren wat goed bij jouw past.

Het belangrijkste is dat het digitale systeem bij jouw past. Persoonlijk zal ik niet voor de Digikeijs oplossing gaan, maar dan die van DTS nemen, dit ook als jij het product bij DTS koopt ook de service van dit aankooppunt krijgt op dit product.
Met vriendelijke groet, Mark

Plaats reactie

Terug naar “Vraagbaak”