Ecos
Handwarm, hoezo?
Wie bang is om fouten te maken, zal nooit beter worden in wat die doet
Domburg Train Support | DTS Modelspoor | Digitale Infodagen 2024

-
- Site Admin
Bedrijfstemperatuur van de Ecos is 40 tot 60 graden. Volgens opgave Esu.
Er zijn Ecossen bekent waarbij de temperatuur opliep door een defect rond de S88 aansluiting.
@keesjo gebruik jij deze aansluiting??? Zo ja, raadzaam om de Ecos ter reparatie aan te laten bieden bij Esu (via jouw aankoop punt).
Er zijn Ecossen bekent waarbij de temperatuur opliep door een defect rond de S88 aansluiting.
@keesjo gebruik jij deze aansluiting??? Zo ja, raadzaam om de Ecos ter reparatie aan te laten bieden bij Esu (via jouw aankoop punt).
Met vriendelijke groet, Mark
-
- Site Admin
@keesjo 60 graden a 62 graden is mogelijk. Echter als jouw Ecos binnen de garantie van 2 jaar valt, zal ik de vraag neerleggen via jouw verkooppunt bij ESU. Als het toevallig Huider is laat je niet afwimpelen (ESU is namelijk erg coulant qua garantie weet ik uit ervaring). En gewoon zeggen dat de Ecos 70 graden wordt bij gebruik en misschien ook even handig om het stroomverbruik af te lezen.
En een ventilator eronder plaatsen, zie ik het nut ervan niet in ivm je haalt de warmte wel weg echter de bron blijft actief en kan uiteindelijk je gehele Ecos defect raken omdat je niet weet wat de warmte veroorzaakt. Mogelijk een defect in een printplaat ofzo.
En een ventilator eronder plaatsen, zie ik het nut ervan niet in ivm je haalt de warmte wel weg echter de bron blijft actief en kan uiteindelijk je gehele Ecos defect raken omdat je niet weet wat de warmte veroorzaakt. Mogelijk een defect in een printplaat ofzo.
Met vriendelijke groet, Mark
Hier sluit ik me bij aan
Verstuurd vanaf mijn SM-G991B met Tapatalk

Geen ventilator en voor garantie aanbieden. Als je ecos zi warm wordt terwijl er niets is aangesloten is die defect.
Groetjes
Groetjes