Hoi,
Heeft iemand ervaring met rocrail een DR5033 boosters? Ik heb best wat zitten prutsen om de booster status van beide boosters zichtbaar te krijgen in rocrail maar dat is nog niet gelukt.
Ik heb de units geconfigureerd mt LNCV ID 1 en 2 respectievelijk. En het aan en uit zetten kan met accesoire adres 1001 en 1002 respectievelijk.
Het aan en uitzetten werkt. Ik heb dat in de YD7001 zelfs gekoppeld aan drukknoppen via een DR4088-GND zodat ik eenvoudig met maak contacten elke booster aan en uit kan zetten.
Maar hoe ik die status gekoppeld krijg aan de boosters in rocrail ... daar had AI allerlei ideëen bij maar dat werkt dus voor geen meter. Dus ik hoop dat hier iemand ervaring heeft op dat punt en dat kan delen.
rocrail en DR5033 boosters?
Voor alle digitale vragen en problemen
rocrail en DR5033 boosters?
Fleischman z21 en YD7001 en DCC-EX centrales.
Mobiele baan 2x 100x50 cm met YD7001, DR4018, DR4088 en DCCNext.
https://hugo.vanderkooij.org/modelspoor/
Mobiele baan 2x 100x50 cm met YD7001, DR4018, DR4088 en DCCNext.
https://hugo.vanderkooij.org/modelspoor/
Terug naar “Digitale modelspoor”
Ga naar
- Algemeen
- ↳ Reglement
- ↳ Mededelingen
- Schaal Z
- ↳ Vraagbaak
- ↳ Bouwverslagen
- ↳ Doe-het-zelf
- ↳ Materiaal bespreking
- ↳ Baanplannen
- ↳ Nieuws
- ↳ Overigen
- Schaal N
- ↳ Vraagbaak
- ↳ Bouwverslagen
- ↳ Doe-het-zelf
- ↳ Materiaal bespreking
- ↳ Baanplannen
- ↳ Nieuws
- ↳ Overigen
- Schaal TT
- ↳ Vraagbaak
- ↳ Bouwverslagen
- ↳ Doe-het-zelf
- ↳ Materiaal bespreking
- ↳ Baanplannen
- ↳ Nieuws
- ↳ Overigen
- Schaal H0 2-Rail
- ↳ Vraagbaak
- ↳ Bouwverslagen
- ↳ Doe-het-zelf
- ↳ Materiaal bespreking
- ↳ Baanplannen
- ↳ Nieuws
- ↳ Overigen
- Schaal H0 3-Rail
- ↳ Vraagbaak
- ↳ Bouwverslagen
- ↳ Doe-het-zelf
- ↳ Materiaal bespreking
- ↳ Baanplannen
- ↳ Nieuws
- ↳ Overigen
- Schaal OO
- ↳ Vraagbaak
- ↳ Bouwverslagen
- ↳ Doe-het-zelf
- ↳ Materiaal bespreking
- ↳ Baanplannen
- ↳ Nieuws
- ↳ Overigen
- Schaal 0
- ↳ Vraagbaak
- ↳ Bouwverslagen
- ↳ Doe-het-zelf
- ↳ Materiaal bespreking
- ↳ Baanplannen
- ↳ Nieuws
- ↳ Overigen
- Schaal 1
- ↳ Vraagbaak
- ↳ Bouwverslagen
- ↳ Doe-het-zelf
- ↳ Materiaal bespreking
- ↳ Baanplannen
- ↳ Nieuws
- ↳ Overigen
- Schaal LGB
- ↳ Vraagbaak
- ↳ Bouwverslagen
- ↳ Doe-het-zelf
- ↳ Materiaal bespreking
- ↳ Baanplannen
- ↳ Nieuws
- ↳ Overigen
- Tram (diverse schalen)
- ↳ Vraagbaak
- ↳ Bouwverslagen
- ↳ Doe-het-zelf
- ↳ Materiaal Bespreking
- ↳ Baanplannen
- ↳ Nieuws
- ↳ Overigen
- Grootspoor
- ↳ Rijschema speciale ritten
- ↳ Aankondigingen
- ↳ Materiaal bespreking
- ↳ Spottersplekje
- ↳ Overigen
- Weathering
- ↳ Vraagbaak
- ↳ Laat je werk zien
- ↳ Tips & Trucs
- ↳ Nieuws
- ↳ Overigen
- Digitale modelspoor
- ↳ YaMoRC Gebruikersgroep
- ↳ Algemene vragen
- ↳ Productnieuws
- ↳ Kennisbank
- ↳ YD7xxx Digitale centrale
- ↳ YD9401 DR5000 > YD7001 Upgrade module
- ↳ YD6016 Bezetmeld producten
- ↳ YD8008 Solenoid decoder
- ↳ YD8044 Solenoid decoder + relais
- ↳ YD8116 Signal decoder
- ↳ YD9100 USB Configurator
- ↳ Roco Z21 gebruikersgroep
- ↳ Algemene vragen
- ↳ Productnieuws
- ↳ Kennisbank
- ↳ Z21 centrale
- ↳ Decoders
- ↳ Detectie
- ↳ Boosters
- ↳ Multimaus en App
- ↳ Overige producten
- ↳ Dinamo / OC32 gebruikersgroep
- ↳ Algemene vragen
- ↳ Productnieuws
- ↳ Kennisbank
- ↳ RM/C
- ↳ TM44
- ↳ OC32
- ↳ DTS Gebruikersgroep
- ↳ Algemene vragen
- ↳ Productnieuws
- ↳ Kennisbank
- ↳ DTS88n Detectie
- ↳ KeerPlus3
- ↳ ASB4
- ↳ VVP
- ↳ HPP4
- ↳ ABC Module
- ↳ DB Module
- ↳ LocoHub
- ↳ Sprog Programmer
- ↳ LocBuffer
- ↳ iTrain Remote
- ↳ Overige producten
- ↳ ESU Gebruikersgroep
- ↳ Algemene vragen
- ↳ Productnieuws
- ↳ kennisbank
- ↳ EcoS Central Station
- ↳ SwitchPilot Series
- ↳ LokPilot series
- ↳ LokSound series
- ↳ Bezetmelders
- ↳ Overige producten
- ↳ Märklin CS gebruikersgroep
- ↳ Algemene vragen
- ↳ Productnieuws
- ↳ Kennisbank
- ↳ Central Station CS
- ↳ Schakeldecoders
- ↳ Detectie
- ↳ Gebeurtenissen
- ↳ Locdecoders
- ↳ Overige producten
- Besturingssoftware
- ↳ iTrain
- ↳ Traintastic
- ↳ Koploper
- ↳ RocRail
- ↳ WinDigiPet
- ↳ TrainController
- ↳ JMRI
- ↳ Zelfbouw software
- Tips & Trics
- 3D Design & printen
- Baanontwerpen
- Overige modelbouw
- ↳ Miniatuur fotografie
- ↳ Luchtvaart modelbouw
- ↳ Scheepvaart modelbouw
- ↳ Militaire modelbouw
- ↳ Voertuigen modelbouw
- ↳ Poppenhuis miniature
- ↳ Wargaming
- Fabrikanten
- ↳ Fleischmann / Roco
- ↳ Marklin / Trix / Minitrix / LGB
- ↳ YaMoRC Digital
- ↳ Dinamo / OC32 / MCC
- ↳ Kato
- ↳ Piko
- ↳ Hobbytrain
- ↳ Arnold
- ↳ Bachmann
- ↳ Peco
- ↳ Artitec
- ↳ ESU
- ↳ Kuehn
- ↳ Doehler & Haass
- ↳ Uhlenbrock
- ↳ Zimo
- ↳ Fichtelbahn / BidiB
- ↳ iTrain
- ↳ Bemo
- ↳ Van Biervliet
- ↳ PB messing modelbouw
- ↳ Train-O-Matic
- ↳ Micromotor
- Commercieel hoekje
- ↳ Domburg Train Support / DTS Modelspoor
- ↳ MCC ModelCarParts
- ↳ Modelspoor Design
- ↳ Hoontjes Creative World
- ↳ Panzer Shop
- ↳ Crazytrains B.V.
- ↳ Bentink Modelspoor
- ↳ Lars op 't Hof scenery
- ↳ Tramfabriek
- ↳ Markenburg
- ↳ Uitgeverij Lycka till Förlag
- ↳ ModeltreinCentrum Amersfoort - Wierden
- ↳ Van Petegem Scenery (VPS)
- Marktplaats
- ↳ Aangeboden
- ↳ Gevraagd
- ↳ Veilingsite Selectrainz
- Arbeidsplaats
- Beurzen en evenementen
- Verenigingen en clubs
- Modelbouw op TV
- De stamtafel