ESU-wissels/servo instellen.

Programmer Sprog-DCC
Erik-B
Contacteer:

ESU-wissels/servo instellen.

Bericht door Erik-B »

Ik heb nu de Sprog3. Die is aangesloten op de track” van de spoorbaan. Ik ben er al ingeslaagd om de ESU’s aan te spreken en een aantal CV waardes te veranderen. (Toch eenvoudiger dan met die knopjes. :-))

Wou nu de pos-A en de pos-B positie van de servo’s invoeren.
Moet ik nu telkens een CV waarde veranderen, wegschrijven en dan naar de wissel zelf gaan kijken, hoe het staat met de tongen.? Moet ik die wissels bewegen via iTrain.?

Is er in “decoder-pro” geen manier om je wissels/servo’s te laten bewegen tussen de ingestelde waarden , zodat je echt on-line kan kijken wat resultaat je hebt?
Vind daar weinig docu over ,zelfs in de decode-pro handleiding.
Als je ouder wordt, wordt alles slechter, behalve het vergeten, dat wordt steeds beter ....
Tram 8x. is niks goed aan.
Baan = 165x85, Centr= Z21, Mac15.5/Raspberry-4, RailModeller, iTrain-plus V5.x, N spoor, Periode II & III
Grtz Erik

Ben Spoorman

Bericht door Ben Spoorman »

hvdkooij
Contacteer:

Bericht door hvdkooij »

JMRI heeft daarvoor PanelPro naast DecoderPro en SoundPro.
Fleischman z21 en YD7001 en DCC-EX centrales.
Mobiele baan 2x 100x50 cm met YD7001, DR4018, DR4088 en DCCNext.
https://hugo.vanderkooij.org/modelspoor/

Erik-B
Contacteer:

Bericht door Erik-B »

whow:: weer wat nieuw bovenop de decoder-pro. panelpro - switchboard. Ik heb weeral nacht lectuur :D :lol:
Als je ouder wordt, wordt alles slechter, behalve het vergeten, dat wordt steeds beter ....
Tram 8x. is niks goed aan.
Baan = 165x85, Centr= Z21, Mac15.5/Raspberry-4, RailModeller, iTrain-plus V5.x, N spoor, Periode II & III
Grtz Erik

Plaats reactie

Terug naar “Sprog Programmer”