Je hebt volgens mij een sprog.
Als je met decoderpro van JRMI gaat spelen dan kun je met een beetje goede wil de herkenning laten doen door decoderpro.
Dan hoef je een hoop zaken niet zelf uit te vinden. Ik heb een redelijk gekke mix van decoders en de meeste kan decoderpro redelijk goed zelf herkennen.
CV’s en ijken en inregelen loc’s.
Fleischman z21 en YD7001 en DCC-EX centrales.
Mobiele baan 2x 100x50 cm met YD7001, DR4018, DR4088 en DCCNext.
https://hugo.vanderkooij.org/modelspoor/
Mobiele baan 2x 100x50 cm met YD7001, DR4018, DR4088 en DCCNext.
https://hugo.vanderkooij.org/modelspoor/
thanks Ben, heb ineens dat *.pdf maar opgeslagen.
@Hugo. moet nog door de Sprog manual doorworstelen. Voorlopig volg ik de video's van 'Bob-UK' over iTrain en die leest de CV via iTrain.
@Hugo. moet nog door de Sprog manual doorworstelen. Voorlopig volg ik de video's van 'Bob-UK' over iTrain en die leest de CV via iTrain.
Als je ouder wordt, wordt alles slechter, behalve het vergeten, dat wordt steeds beter ....
Tram 8x. is niks goed aan.
Baan = 165x85, Centr= Z21, Mac15.5/Raspberry-4, RailModeller, iTrain-plus V5.x, N spoor, Periode II & III
Grtz Erik
Baan = 165x85, Centr= Z21, Mac15.5/Raspberry-4, RailModeller, iTrain-plus V5.x, N spoor, Periode II & III
Grtz Erik
Daar ook weer een wijze les geleerd.hvdkooij schreef: 17 aug 2025, 16:21 Je hebt volgens mij een sprog.
Als je met decoderpro van JRMI gaat spelen dan kun je met een beetje goede wil de herkenning laten doen door decoderpro.

Op de hoofdbaan, kan je enkel schrijven , niet lezen. Dus om de info van je ECI switchdecoder in te lezen = noppens. dus ook het programmeren van mijn wissels lukte ook niet zo goed. L ezen en schrijven via iTrain, van loc decoders, lukt dan wel perfect. Helemaal niet van die switchdecoder.
Als je ouder wordt, wordt alles slechter, behalve het vergeten, dat wordt steeds beter ....
Grtz Erik
Grtz Erik