Vele baanplannen online gezet

TonK

Vele baanplannen online gezet

Bericht door TonK »

Ik maak al een hele poos H0 baanplannen voor Fleischmann Profi met AnyRail. Het zijn er ondertussen tientallen en de meeste ga ik natuurlijk nooit bouwen. Ik heb daarom onlangs het plan opgevat om ze online ter beschikking te stellen. Op mijn website heb ik er een hele sectie aan gewijd. Wie wil mag een kijkje nemen en ze downloaden. Als ik er iemand een plezier mee kan doen, ga je gang. (Komende tijd gaat de lijst nog veel uitgebreid worden.)

https://www.tkwebdiensten.nl/index.php/treinenhobby
Groet,
Ton

Stoom, altijd stoom :D

Frits

Bericht door Frits »

Je hebt een fraaie website gemaakt.
M.v.g. Frits.

Spoorbaan is in ontwerp, maar is nog lang niet klaar. :oops:

TonK

Bericht door TonK »

Frits schreef: 24 aug 2025, 07:17 Je hebt een fraaie website gemaakt.
Dankjewel Frits. Het was mijn job totdat het noodlot toesloeg en ik het niet meer kon. Gelukkig beheers ik enkele basisvaardigheden nog wel. Helaas geld dit ook voor het bouwen van de spoorbanen, met name bekabeling onder de baan is bijna onmogelijk geworden. De hobby is nog altijd te mooi om er helemaal mee op te houden, dan maar een tempootje lager.
Groet,
Ton

Frits

Bericht door Frits »

Ton, ik heb ook wel eens met de gedachte gespeeld om een imaginaire modelspoorbaan in mijn hoofd te bouwen.
Ter ondersteuning zou ik puur voor mijzelf in een boek mijn belevenissen met die spoorbaan kunnen opschrijven.
Geen ruimteproblemen, geen geldproblemen, geen technische storingen, alle modellen zijn leverbaar en elke fout is te herstellen. :mrgreen:

Je hebt alleen een goede fantasie en een tekstverwerker met 26 letters nodig.
M.v.g. Frits.

Spoorbaan is in ontwerp, maar is nog lang niet klaar. :oops:

TonK

Bericht door TonK »

Frits schreef: 25 aug 2025, 07:28 Ton, ik heb ook wel eens met de gedachte gespeeld om een imaginaire modelspoorbaan in mijn hoofd te bouwen.
Ter ondersteuning zou ik puur voor mijzelf in een boek mijn belevenissen met die spoorbaan kunnen opschrijven.
Geen ruimteproblemen, geen geldproblemen, geen technische storingen, alle modellen zijn leverbaar en elke fout is te herstellen. :mrgreen:

Je hebt alleen een goede fantasie en een tekstverwerker met 26 letters nodig.
Haha, ja Frits dan is een computer met een programma als AnyRail, Wintrack en wat er al niet meer is een goede hulp. Geen plakhanden meer door de scenery, minimaal gebruik van de stofzuiger, en de windowsprullenbak voor al het afval. :D
Groet,
Ton

Plaats reactie

Terug naar “Baanplannen”