Voorschakelweerstand in YD8116 ?

Guus_1957

Voorschakelweerstand in YD8116 ?

Bericht door Guus_1957 »

Goedemiddag,

Eenvoudige vraag, heeft de YD8116 ingebouwde voorschakelweestanden ? Zodat ik mijn seinen direct kan aansluiten ?

Met groet,
Guus

bellejt

Bericht door bellejt »

zitten er dan geen voorschakelweerstanden op je sein zelf ? De handleiding zegt ook voldoende op pag 8 : https://domburgtrainsupport.nl/wp-conte ... 6.en-1.pdf

Guus_1957

Bericht door Guus_1957 »

Deze had ik nog niet gezien. Bedankt. Ik had alleen de info van Yamorc gelezen, niet de gebruiksaanwijzing. Nu nog even berekenen hoe zwaar ik de weerstanden moet nemen.

bellejt

Bericht door bellejt »

dit is wat je moest lezen :

Please note that LEDs may only be connected to the YD8116 with a series resistor for current limitaon. It is irrelevant whether the LED is
dimmed or operated at full brightness. The resistor value depends on the type of LED used, so it is not possible to say exactly how high this value
must be. Commercially available LEDs can be operated with a series resistor of approx. 2.2 - 10 kΩ. If in doubt, start with a higher resistor value

DTS
Site Admin
Contacteer:

Bericht door DTS »

Decoders hebben nooit ingebouwde weerstanden op de uitgangen, dan verliezen ze de universele inzetbaarheid.

Leds dien je altijd zelf te voorzien van weerstanden als die al niet aanwezig zijn af fabriek.

Verstuurd vanaf mijn SM-S936B met Tapatalk

Wie bang is om fouten te maken, zal nooit beter worden in wat die doet ;)

Domburg Train Support | DTS Modelspoor | Digitale Infodagen 2024

Plaats reactie

Terug naar “YD8116 Signal decoder”