Lieve leden,
Deze week ga ik een begin maken aan een online offensief YaMoRC.
Wat gaat er komen:
- Gratis tutorials over de eerste stapjes met de verschillende producten.
- Uitgebreide betaalde online training over hoe de modules te configureren en te gebruiken op al hun mogelijkheden.
De prijs voor de betaalde training is eenmalig 149,- (o.v.b.) en heeft ruim 25 lessen.
De gratis tutorials zijn uiteraard gratis beschikbaar...
Nu mijn vraag aan jullie, wat zouden jullie graag zien verschijnen?
Schiet maar los!!!
Aangekondigd: Online Training YaMoRC
Aangekondigd: Online Training YaMoRC
Wie bang is om fouten te maken, zal nooit beter worden in wat die doet
Domburg Train Support | DTS Modelspoor | Digitale Infodagen 2024

Even wat zaken waar ik aan denk:
[*]Verschil tussen de wissel decoders en wanneer gebruik je welke decoder. Een uitleg die mensen die niet echt electrotechniek snappen op het juiste spoor zet.
[*]Welke varianten kun je maken met het aansturen van wissel tongen en waarom. Ook weer gericht op de mensen die electrotechniek lastig vinden.
Algemene hint:
[*]Plaatjes
[*]Nog meer plaatjes
[*]Verschil tussen de wissel decoders en wanneer gebruik je welke decoder. Een uitleg die mensen die niet echt electrotechniek snappen op het juiste spoor zet.
[*]Welke varianten kun je maken met het aansturen van wissel tongen en waarom. Ook weer gericht op de mensen die electrotechniek lastig vinden.
Algemene hint:
[*]Plaatjes
[*]Nog meer plaatjes
Fleischman z21 en YD7001 en DCC-EX centrales.
Mobiele baan 2x 100x50 cm met YD7001, DR4018, DR4088 en DCCNext.
https://hugo.vanderkooij.org/modelspoor/
Mobiele baan 2x 100x50 cm met YD7001, DR4018, DR4088 en DCCNext.
https://hugo.vanderkooij.org/modelspoor/
-
Dag Martin,
Ik heb je bericht en aankondiging gelezen. Ik heb een vraag, kan je ook per onderwerp abonneren?
149.95 vind ik een fors bedrag ineens. Wil je ook een maand abonnement overwegen? Of per product.?
Dank
Leo
Ik heb je bericht en aankondiging gelezen. Ik heb een vraag, kan je ook per onderwerp abonneren?
149.95 vind ik een fors bedrag ineens. Wil je ook een maand abonnement overwegen? Of per product.?
Dank
Leo
Nee helaas,
We zijn juist van dat concept afgestapt omdat de kosten per les dan vrij hoog worden. Het zijn 20+ lessen waarover je dan apart de arbeid en administratieve kosten moet berekenen.
Een heel pakket scheelt enorm in de prijs
We zijn juist van dat concept afgestapt omdat de kosten per les dan vrij hoog worden. Het zijn 20+ lessen waarover je dan apart de arbeid en administratieve kosten moet berekenen.
Een heel pakket scheelt enorm in de prijs

-
Hoi Martin,
Snap ik. Overigens mijn excuses voor alle commotie die ik heb veroorzaakt met mijn probleem met de YD 8008.
Ik heb via YouTube de oplossing gevonden. Ik was vergeten om in de Z21 app de wissels een adres te geven.
En ja logisch dat het apparaat dan niet werkt. Nu werkt alles perfect. Nogmaals dank je wel voor het meedenken en denk maar even aan jouw slogan.
Groet
Leo
Snap ik. Overigens mijn excuses voor alle commotie die ik heb veroorzaakt met mijn probleem met de YD 8008.
Ik heb via YouTube de oplossing gevonden. Ik was vergeten om in de Z21 app de wissels een adres te geven.
En ja logisch dat het apparaat dan niet werkt. Nu werkt alles perfect. Nogmaals dank je wel voor het meedenken en denk maar even aan jouw slogan.
Groet
Leo
Jammer, Martin. Ik ben ook niet zo van complete pakketten, omdat er teveel onzekerheden aan zitten. Voor beelden hiervan zouden kunnen zijn of het wel het 'systeem' is waar ik mee wil gaan werken, kan ik het als leek allemaal wel volgen, €149 is voor 'kennis van' best wel een forse investering, enz.
Ik begrijp je argumenten om het pakket aan te bieden, maar gezien de onzekerheden haak ik dus niet in.
Ik begrijp je argumenten om het pakket aan te bieden, maar gezien de onzekerheden haak ik dus niet in.
Met vriendelijke groet,
Cor
Cor
-
Hallo Martin.
Zijn de trainingen te downloaden of alleen online te bekijken?
Richard
Richard
Top, fijn te horen dat het is geluktc-rails schreef: 11 jun 2025, 16:49 Jammer, Martin. Ik ben ook niet zo van complete pakketten, omdat er teveel onzekerheden aan zitten. Voor beelden hiervan zouden kunnen zijn of het wel het 'systeem' is waar ik mee wil gaan werken, kan ik het als leek allemaal wel volgen, €149 is voor 'kennis van' best wel een forse investering, enz.

Om te ontdekken of de producten geschikt zijn voor jou, is de training niet bedoeld. Daarvoor hebben we gratis tutorials beschikbaar op de website.c-rails schreef: 11 jun 2025, 16:49 Jammer, Martin. Ik ben ook niet zo van complete pakketten, omdat er teveel onzekerheden aan zitten. Voor beelden hiervan zouden kunnen zijn of het wel het 'systeem' is waar ik mee wil gaan werken, kan ik het als leek allemaal wel volgen, €149 is voor 'kennis van' best wel een forse investering, enz.
De training is lauter voor bestaande gebruikers die meer uit hun modules willen halen.
Op zich is de essentie van een online training, dat je ze online kunt bekijken.Richard van Dijk schreef: 12 jun 2025, 08:24 Hallo Martin.
Richard
Downloaden is er niet bij, dat zou desastreus zijn voor het verdienmodel van een online training.