Modelspoorbaan Sankt Pankras

Marksintpancras
Site Admin

Bericht door Marksintpancras »

Marcel schreef: 30 nov 2024, 20:59 Even de n acht BayerN weghalen dan staat het er goed voor de medicijnen fabrikant.
:lol: autocorrectie maakt wel eens een foutje :o :(

Maar nu weer eens dik aan het milieubewust zijn gegaan, onze extinction rebellion vriendjes ook weer blij met meer natuur, het groeit en bloeit.

Afbeelding

De eerste keer dat ik die natuurbomen van Noch gemaakt had vond ik het geen succes vooral de vlokken van Noch vond ik niet mooi ogen. Na wat bomen van Busch gekocht te hebben. Het strooisel van Busch gekocht en een testje mee gedaan. Nou daar was ik wel tevreden over. Deze week de eerste meter erin gemaakt.

Afbeelding

Dat smoelt een stuk beter :D
Met vriendelijke groet, Mark

Marksintpancras
Site Admin

Afgelopen vrijdag eens naar Dortmund afgereisd voor de InterModellbau beurs. :D wel grappig om er eens rond te lopen.

Ik had niks nodig maar voor de verandering toch nog een leuke Arriva Alex Taurus (Br183 001) met 175 Jahre Eisenbahn outfit gekocht.

Ook nog bij Lemke gekeken, even een stammentje ASM modellen van de Wiesbaden City Express, niet gek €160,-- met alle meuk erin (lees binnenverlichting en decoders) :lol:

Afbeelding

Afbeelding

Verder was er nog zo'n "neem-je-fiets-mee-in-de-trein" wagons van de Minitrix aangekomen.
Afbeelding

Marksintpancras
Site Admin

Vandaag weer eens de baan aan gedaan :D

Deze week is ook een baureihe 141 orient rood binnen gekomen, want tja de IC Wiesbaden City reed namelijk met zo'n eentje.
Afbeelding

Afbeelding

Verder de parkeerplaats afgewerkt bij "Gasthaus am Eisenbahn", nu ook een leuk foto punt. Reed net een SBB Re482 voorbij met aan de haak een rits van dichte goederenwagons.
Afbeelding

joopspoort

Bericht door joopspoort »

Baan wordt steeds mooier! Top.
Ps: valt mij de laatste tijd op dat lui in de kleinere autootjes vaak moeite hebben om dat ding in het midden van het parkeervak te plaatsen. :D
Groet,
Joop

c-rails

Bericht door c-rails »

Duhuhh, das logisch. De lijnen vallen buiten het spiegelbeeld en dus is het gokken. :lol:
Met vriendelijke groet,
Cor

Plaats reactie

Terug naar “Bouwverslagen”