Door kortsluiting in mijn terug-melders is mijn S88N ingang defect geraakt op de YD7001 . Nu overweeg ik om een nieuwe terug-melder aan te schaffen
( YD 6016 LN )
zodat ik de Loconet ingang kan gaan gebruiken voor terugmelding . Ik heb echter geen flauw idee of dit dan wel werkt en kan ik hier dan weer via de S88N bus mijn andere terug melders op aansluiten .Dit alles uiteraard wanneer ik de boosdoener van de kortsluiting gevonden heb .
Defecte S88N ingang op YD7001
-
Op zich moet dat kunnen.
Je zult wel even wat moeten configureren. Maar je kan een rijtje S88 units als slave aan Loconet hangen.
Je zult wel even wat moeten configureren. Maar je kan een rijtje S88 units als slave aan Loconet hangen.
Fleischman z21 en YD7001 en DCC-EX centrales.
Mobiele baan 2x 100x50 cm met YD7001, DR4018, DR4088 en DCCNext.
Mobiele baan 2x 100x50 cm met YD7001, DR4018, DR4088 en DCCNext.
-
Hartelijk dank voor dit antwoord. Ik heb 1 exemplaar besteld welke dinsdag al geleverd wordt. Ik hou u op de hoogte t.a.v. de werking , daar ik er van uitga dat de YD7001 via de loconet ingang wel weer terugmeldingen signaleerde . Het meest frustrerende van dit verhaal was , dat ik 3 verschillende mailtjes naar Yamorc heb gestuurd welke nooit zijn beantwoord.
Klopt, Karst is ontzettend druk. En laat de support over aan zijn dealers.
Persoonlijk vind ik dat goed, hij moet bezig zijn met produceren en ontwikkelen. Wij handelen de klanten wel af voor hem
Persoonlijk vind ik dat goed, hij moet bezig zijn met produceren en ontwikkelen. Wij handelen de klanten wel af voor hem

Wie bang is om fouten te maken, zal nooit beter worden in wat die doet
Domburg Train Support | DTS Modelspoor | Digitale Infodagen 2024

Domburg Train Support | DTS Modelspoor | Digitale Infodagen 2024
-
Ik ben de hele middag met een proefopstelling bezig geweest met een YD 6016 LN , maar zie helaas nog steeds geen terugmelding op mijn monitor .
Kijk vrijdag wel even of jullie tijd hebben tijdens On-Trax en anders kom ik wel een keer naar Ermelo toe met mijn probleem .
Kijk vrijdag wel even of jullie tijd hebben tijdens On-Trax en anders kom ik wel een keer naar Ermelo toe met mijn probleem .
-
YaMoRC i.c. Karst Drenth staat ook op OnTraXS. Ik zou zeggen neem al je spullen mee daar naar toe......