Analoog/digitaal
Het lijkt steeds leuker te worden: gezien mijn baanwensen had ik er toch al rekening mee gehouden met blokken te moeten gaan werken en zo lijkt Dinamo in combinatie met Itrain wel het antwoord te gaan geven op mijn wensen.
Ik heb je een pb gestuurd.
Ps met dinamo- iTrain heb je geen keerlus module nodig.
Baan van Nergenshuizen naar spoorweg museum.
Dinamo ,iTrain, Roco, Rivarossi, Lima, Liliput, Piko, Fleischmann , Eigenbouw , Pbmodels.
Groeten Hans
Dinamo ,iTrain, Roco, Rivarossi, Lima, Liliput, Piko, Fleischmann , Eigenbouw , Pbmodels.
Groeten Hans
Hans, ik heb met 4 locomotieven op een tijdelijke baan gereden, niet geknipt en niet geïsoleerd. Twee reden in de buitenbogen en met twee was ik aan het rangeren. Dat ging met de MS2 probleemloos. Wat heb ik in jouw ogen dan voor iets magisch gedaan, dat het werkte?
In mijn ogen kun je digitaal rijden zonder te automatiseren. Je hebt pas van alles nodig aan terugmelders ed. als je de baan met een software programma automatisch wilt laten rijden.
In mijn ogen kun je digitaal rijden zonder te automatiseren. Je hebt pas van alles nodig aan terugmelders ed. als je de baan met een software programma automatisch wilt laten rijden.
Met vriendelijke groet,
Cor
Cor
Gelezen, dank voor de tips, ga ik zeker wat mee doen.denobis schreef:Ik heb je een pb gestuurd.
@Cor je kan zeker handbediend rijden.
Maar als ik lees wat gvonk wil kan hij beter wat automatiseren.
Maar als ik lees wat gvonk wil kan hij beter wat automatiseren.
Groeten Hans
Groeten Hans
Zal idd nodig zijn vanwege de verdekte sporen, maar ik weet nu welke kant ik op kan denken.
Even een vraagje over de itrain licentie kosten: is dat eenmalig of per jaar?
Die zijn eenmalig maar er komt een nieuwe versie aan iTrain 6
Je kan een proef licentie aanvragen die werkt een paar weken.
zie: https://www.berros.eu/nl/itrain/.
Alle updates zijn gratis.
Je kan een proef licentie aanvragen die werkt een paar weken.
zie: https://www.berros.eu/nl/itrain/.
Alle updates zijn gratis.
Groeten Hans
Groeten Hans

kort antwoord is ja
Groeten Hans
Groeten Hans