I'm not dead yet

.
Ik kom erachter dat ik al een tijdje niets gepost heb. Na de laatste post in mei zijn we begin juni een paar weken op vakantie geweest naar Italie(Gardameer) en na terugkomst scheurde ik mijn linker achillespees af met een potje seniorentennis

. Dit betekende linker onderbeen in het gips en weer een revalidatieperiode in het vooruitzicht. Gelukkig was er veel sport op TV en met de mogelijkheid om thuis te werken heb ik mij niet verveeld. De hobby stond redelijk stil deze periode. Wel met regelmaat zaken uitgezocht (forums) voor de verdere bouw. Enkele beurzen bezocht en een workshop ( september met de airbrush) voor het maken van realistische betonmuren gevolgd bij een modelbouwshop in Hoorn.
Vorige maand gestart met het creëren van het een werkplek om te airbrushen (zie foto 180).
Ergens in de zomer nog een SIK van Roco (Foto 177) en vorige week een groene Mat54 Hondekop met sound van Piko (Foto 178 en 179) aangeschaft. T.z.t. moet hier nog cabine verlichting ingebouwd worden.
Inmiddels is de airbrush werkplek bijna gereed dus ga binnenkort beginnen de tunnel uitgang zover af te ronden dat de laatste kruiswissel, welke net nog op dit gedeelte ligt, geplaats kan worden. Dan is de baan voorlopig gereed en kan ik deze verder invoeren in iTrain en kan het testen beginnen.
Volgende stappen zullen zijn de bovenleiding portalen en de seinen voor de tunnel plaatsen/fabriceren dus ik hoef mij niet te vervelen de komende winter