Hier een algemene waarschuwing voor mensen die uit zuidelijke richting as beurs (24 Aug.) willen bezoeken.
Gedurende 5 weekenden (dus ook op 24 aug.) is de gehele a2 tussen knooppunt Ouderijn en Beesd afgesloten wegens werkzaamheden.
Dus de terug reis is wat lastig.
Er zijn geen!!!!! fatsoenlijke omleidingen dat betekend dus vele kilometers omrijden.
Ook sluiproutes zijn afgesloten.
Dus houd hier rekening mee.
Er zijn al mensen die meer dan 8 uur hebben vastgestaan op sluiproutes.
Zie : https://www.rtvutrecht.nl/nieuws/377547 ... er-geweest
waarschuwing beurs houten 24 aug.
waarschuwing beurs houten 24 aug.
Baan van Nergenshuizen naar spoorweg museum.
Dinamo ,iTrain, Roco, Rivarossi, Lima, Liliput, Piko, Fleischmann , Eigenbouw , Pbmodels.
Groeten Hans
Dinamo ,iTrain, Roco, Rivarossi, Lima, Liliput, Piko, Fleischmann , Eigenbouw , Pbmodels.
Groeten Hans
-
Nee.
Ten tijde van de beurs is de A2 op zaterdag 24 augustus tussen de knooppunten Oudenrijn en Everdingen dicht. Bron: Rijkswaterstaat. Wie dus uit het zuiden komt (en gaat) heeft extra drukte op de A27 tussen knooppunt Everdingen en de afslag Houten.
Ten tijde van de beurs is de A2 op zaterdag 24 augustus tussen de knooppunten Oudenrijn en Everdingen dicht. Bron: Rijkswaterstaat. Wie dus uit het zuiden komt (en gaat) heeft extra drukte op de A27 tussen knooppunt Everdingen en de afslag Houten.
Helaas is het bij knooppunt everdingen nu ook een puinhoop.
Groeten Hans
Groeten Hans
-
Niks puinhoop, er staat wat file en da's altijd als er onderhoud gepleegd moet worden.
Dan ben je verkeerd geïnformeerd.
Groeten Hans
Groeten Hans
Voordat hier hele discussies ontstaan in het welles/nietes gebied,
Controleer voor vertrek even de actuele status op de officiële kanalen
https://www.anwb.nl/verkeer
Verstuurd vanaf mijn SM-S916B met Tapatalk
Controleer voor vertrek even de actuele status op de officiële kanalen
https://www.anwb.nl/verkeer
Verstuurd vanaf mijn SM-S916B met Tapatalk
Wie bang is om fouten te maken, zal nooit beter worden in wat die doet
Domburg Train Support | DTS Modelspoor | Digitale Infodagen 2024

Ik denk dat het zo wie zo beter is om van te voren de route te controleren.
Maar aangezien Rijkswaterstaat en de anwb altijd te laat zijn zou ik bij het wegrijden uit Houten bij google maps de route nogmaals controleren.
Ik woon in de omgeving en heb helaas moeten constateren dat bijna de hele provincie Utrecht gisteren compleet vast stond ( zelfs hier in Maarssen stond het vast op de Zuilensering ).
Ik wil hier ook geen discussie aanzwengelen alleen de mede forum leden informeren over de verkeersproblemen rond om Houten.
Maar aangezien Rijkswaterstaat en de anwb altijd te laat zijn zou ik bij het wegrijden uit Houten bij google maps de route nogmaals controleren.
Ik woon in de omgeving en heb helaas moeten constateren dat bijna de hele provincie Utrecht gisteren compleet vast stond ( zelfs hier in Maarssen stond het vast op de Zuilensering ).
Ik wil hier ook geen discussie aanzwengelen alleen de mede forum leden informeren over de verkeersproblemen rond om Houten.
Groeten Hans
Groeten Hans
Google maps is inderdaad een goede live indicatie!!
Wie bang is om fouten te maken, zal nooit beter worden in wat die doet

P.S.
Wat zeker een aanrader is om voor de terug weg voldoende water en wat voedsel mee te nemen.
Ik hoop dat het aankomend weekend beter zal zijn aangezien de burgermeesters van de omliggende gemeenten op hun achterste benen staan en rijkswaterstaat afgelopen nacht op het matje geroepen hebben.
Morgen zal er dus een overleg plaats vinden over hoe het anders kan en moet.
Wat zeker een aanrader is om voor de terug weg voldoende water en wat voedsel mee te nemen.
Ik hoop dat het aankomend weekend beter zal zijn aangezien de burgermeesters van de omliggende gemeenten op hun achterste benen staan en rijkswaterstaat afgelopen nacht op het matje geroepen hebben.
Morgen zal er dus een overleg plaats vinden over hoe het anders kan en moet.
Groeten Hans
Groeten Hans
-
File, geen probleem mee.
Ik neem gezellig de trein en kom met het busje of te voet naar de Expo.
Geen stress
Ik neem gezellig de trein en kom met het busje of te voet naar de Expo.
Geen stress

Grtz Erik
Schaal N treinbaan in opbouw.
Aansturing met Dinamo en iTrain 5.
Schaal N treinbaan in opbouw.
Aansturing met Dinamo en iTrain 5.