Welke YaMoRC centrale?
Wie bang is om fouten te maken, zal nooit beter worden in wat die doet
Domburg Train Support | DTS Modelspoor | Digitale Infodagen 2024

-
?????????
Ik citeer een opmerking van DTS gemaakt over de levering van de YD 7010 en de prijs ervan in een ander draadje op dit forum en verwijs naar de website van YaMoRC en wat krijg ik als reactie?
Ja hoor, een link naar de website van YaMoRC.
Overigens heb ik nog steeds geen antwoord gezien op de kernvraag die ik in mijn eerste bijdrage heb gesteld over het meest relevante verschil tussen de YD7010 en de YD7110?
Met grijns
Ben
Ik citeer een opmerking van DTS gemaakt over de levering van de YD 7010 en de prijs ervan in een ander draadje op dit forum en verwijs naar de website van YaMoRC en wat krijg ik als reactie?
Ja hoor, een link naar de website van YaMoRC.
Overigens heb ik nog steeds geen antwoord gezien op de kernvraag die ik in mijn eerste bijdrage heb gesteld over het meest relevante verschil tussen de YD7010 en de YD7110?
Met grijns
Ben
Je vraagt of er duidelijkheid is, en wat in het linkje staat is alles wat er bekend is over de 7010.
De bedoeling is dat die deze zomer geleverd word en 289 gaat kosten. Dat schreef ik in dat andere draadje.
Mooier kan ik het ook niet maken helaas.
De bedoeling is dat die deze zomer geleverd word en 289 gaat kosten. Dat schreef ik in dat andere draadje.
Mooier kan ik het ook niet maken helaas.

-
Je hoeft het echt niet mooier te maken dan het is, maar ...
op de website van YaMoRC wordt (nog steeds) geen prijs en ook geen levertijd vermeld terwijl jij in dat draadje zowel een tijd als ook een levertijd aangeeft.
En wat is nu (afgezien van het prijsverschil van 100 Euro) het meest wezenlijke verschil tussen de YD7010 en de YD7100, want dat weet ik nog steeds niet. Ik heb de specificaties van de twee centrales naast elkaar gezet maar zie niet wat het veschil is.
Met groet,
Ben
op de website van YaMoRC wordt (nog steeds) geen prijs en ook geen levertijd vermeld terwijl jij in dat draadje zowel een tijd als ook een levertijd aangeeft.
En wat is nu (afgezien van het prijsverschil van 100 Euro) het meest wezenlijke verschil tussen de YD7010 en de YD7100, want dat weet ik nog steeds niet. Ik heb de specificaties van de twee centrales naast elkaar gezet maar zie niet wat het veschil is.
Met groet,
Ben
Even wat rechtzetten, ik zet een verwachting neer, geen feiten. Dit op basis van de wensen van de fabrikant en de huidige staat van ontwikkeling.
Als je in de lijst geen verschillen zult zien, dan zijn die er momenteel ook niet. Anders dat de 7010 nu in productie is, en de 7100 nog ontworpen moet worden.
Als je in de lijst geen verschillen zult zien, dan zijn die er momenteel ook niet. Anders dat de 7010 nu in productie is, en de 7100 nog ontworpen moet worden.

-
Plaatje kijken helpt...... zoek de overeenkomsten maar vooral ook de verschillen......bvandewetering schreef: 03 jun 2024, 12:42
En wat is nu (afgezien van het prijsverschil van 100 Euro) het meest wezenlijke verschil tussen de YD7010 en de YD7100, want dat weet ik nog steeds niet.

Gr, Ben.

-
O ja, nu zie ik het.
De ledlampjes zitten verder uit elkaar zodat je beter kunt zien welke brandt.

De ledlampjes zitten verder uit elkaar zodat je beter kunt zien welke brandt.
aankondiging van YaMoRC YD7010 Command Station
In de bekorte handleiding lees ik :
“100baseT RJ45 bekabelde netwerkaansluiting, + maak verbinding en bind met uw thuisnetwerk en sluit uw PC-software betrouwbaar aan “
Er staat wel PC-software m.a.w. Personal Computer- Software en zonder vermelding van het gebruikte OS. Dus mijn vraag : Is de nieuwe command station nu beschikbaar voor verbinding naar Mac of Linux ?( Raspberry) Of is het nog altijd voor de exclusieve MS-club?
“100baseT RJ45 bekabelde netwerkaansluiting, + maak verbinding en bind met uw thuisnetwerk en sluit uw PC-software betrouwbaar aan “
Er staat wel PC-software m.a.w. Personal Computer- Software en zonder vermelding van het gebruikte OS. Dus mijn vraag : Is de nieuwe command station nu beschikbaar voor verbinding naar Mac of Linux ?( Raspberry) Of is het nog altijd voor de exclusieve MS-club?
Als je ouder wordt, wordt alles slechter, behalve het vergeten, dat wordt steeds beter ....
Baan = 165x85, Centr= Z21, Mac15.3, RailModeller, iTrain-plus V5.x, N spoor, Periode II & III
Grtz Erik
Baan = 165x85, Centr= Z21, Mac15.3, RailModeller, iTrain-plus V5.x, N spoor, Periode II & III
Grtz Erik
-
Kijk hier, verslimmen met een Raspberry Pi:
Dat zal voor de YD7010 niet anders zijn.
Gr, Ben.
Dat zal voor de YD7010 niet anders zijn.
Gr, Ben.
Configureren is en blijft voorlopig via Windows.Erik-B schreef:aankondiging van YaMoRC YD7010 Command Station
Zodra de webserver klaar is zal het ook via de browser kunnen op MAC en Linux.
Maar dat zal nog wel even gaan duren.