Mijn idee/planning is de volgende: De linkerzijde van de tekening sluiten aan op de hoofdbaan via een Engelsman , er wordt gereden / gerangeerd in 2 richtingen.
De aftakking rechts wordt gevoed via (als voorbeeld) adres 1.1, de rechtdoor rails wordt gevoed door 1.2, de wissel krijgt 1.3 en wordt geschakeld door een OC32 en de rails links van de wissel 1.4.
Alles getekend in Itrain, het bloksymbool, terugmelders, de rijrichtingspijl etc. Tot zover geen probleem.
Echter als ik ga groeperen gebeurd het volgende; ik selecteer als eerste het bloksymbool, druk op de G toets en het symbool kleurt oranje, dan selecteer ik alles links en rechts van het wissel, klik op G en alles kleurt oranje, daarna klik kik op toevoegen een groep, en aansluitend klik ik op een leeg vakje en druk op G.
So far so good, echter als ik daarna op het bloksymbool klik en kijk wat er allemaal tot dit blok behoord dan zie ik alleen het linker gedeelte en het rechtdoor gaande spoor aan de rechterzijde van het wissel.
Waarom zie ik niet het aftakspoor terwijl ik deze wel geselecteerd had en toegevoegd heb aan de "groep"
Waar gaat het mis? Heb ik iets gemist in de manuals of is mijn denkwijze helemaal verkeerd?
Wie o wie kan mij uitleg geven.
Alvast bedankt, Jeroen