Digikeijs downloads

reinder
Contacteer:

Digikeijs downloads

Bericht door reinder »

Hi Medespoorders,

Vorige week heb ik alle Digikeijs downloads even gedownload voor het geval de website plat ging, heb ze beschikbaar gemaakt via mn eigen server, je kunt de files vinden op:

http://archive.traintastic.org/digikeijs/

Deel de link ook gerust met andere mensen.

Groeten,
Reinder

EdwinB

Bericht door EdwinB »

Top!! je weet maar nooit

gr. Edwin

c-rails

Bericht door c-rails »

Reinder, het idee is natuurlijk goed, maar ik denk dat het verstandig is om even contact op te nemen met de curator van Digikeys. Voor zover ik weet, mag je alleen zonder toestemming gebruik maken als je het embed. Downloads ed. vallen onder auteursrecht.
Met vriendelijke groet,
Cor

reinder
Contacteer:

Bericht door reinder »

Linken is inmiddels niet meer een optie, support.digikeijs.com werkt niet meer, de gewone website nog wel. Ik ga es even rondvragen hoe dat zit qua hosten van die bestanden.

Ik verdien dr niks aan verder, wil ik ook niet, het is puur om te zorgen dat mensen nog de handleiding en software kunnen vinden voor hun Digikeijs producten.

c-rails

Bericht door c-rails »

Goedendag Reinder,

Goed, dat je gaat rondvragen. Top!
Ik snap dat het goodwill is en geen verdienste. Maar dat staat los van de bescherming van auteursrecht. Je moet natuurlijk niet in de problemen komen, als men je handelen niet waardeert. Dat kan behoorlijk in de papieren lopen en dat lijkt me ook niet je bedoeling.
Met vriendelijke groet,
Cor

Plaats reactie

Terug naar “Algemene vragen”