ik heb de YD7001 alles rijd prima maar de multimaus van Roco die is bedraad , krijg ik niet aan de praat en heb hem nodig voor het afstellen van de wissels wie o wie heeft de oplossing
.Dik
multimaus van roco met YD7001
Hoi Dik,
Hoe heb je die aangesloten ?
Welke kabel,
Welke aansluiting op de YD7001?
Hoe heb je die aangesloten ?
Welke kabel,
Welke aansluiting op de YD7001?
Yet another Model Railroad Company
-
de kabel die bij de multimaus hoor p
zelfde aansluiting die op de 5000 zit Xresnet
zelfde aansluiting die op de 5000 zit Xresnet
-
of moet een digitale maus kopen Karst heel vervelend dat het niet werkt .Dik
Dik,
Kan het kloppen dat je wat moeite hebt met het juist formuleren van je tekst?
Er is namelijk niet veel begrijpelijk te halen uit hetgeen je schrijft. Heb je iemand die je kan helpen om hetgeen op te schrijven wat je bedoeld?
Er is namelijk geen digitale muis, maar het zou wel kunnen dat je kabel niet goed is. Of dat de muis niet over de laatste firmware beschikt.
Het helpt ook als je een foto hier plaatst van de muis en of de aansluiting op je YD.
Je kunt ook met je set langskomen in onze winkel voor advies, of volgend weekend op OnTraxs
Kan het kloppen dat je wat moeite hebt met het juist formuleren van je tekst?
Er is namelijk niet veel begrijpelijk te halen uit hetgeen je schrijft. Heb je iemand die je kan helpen om hetgeen op te schrijven wat je bedoeld?
Er is namelijk geen digitale muis, maar het zou wel kunnen dat je kabel niet goed is. Of dat de muis niet over de laatste firmware beschikt.
Het helpt ook als je een foto hier plaatst van de muis en of de aansluiting op je YD.
Je kunt ook met je set langskomen in onze winkel voor advies, of volgend weekend op OnTraxs
Wie bang is om fouten te maken, zal nooit beter worden in wat die doet
Domburg Train Support | DTS Modelspoor | Digitale Infodagen 2024

-
Helaas dat lukt niet, ik heb geen vervoer dus dat zit er niet meer in ik snap het probleem niet het is een oudere multimaus van Roco en de standaard kabel op de 5000 werkte hij
prima.Dik
prima.Dik
-
Roco heeft een WLAN-muktimaus dus zonder draadje ik weet niet hoe je die dan wil noemen, over mijn taal ik ben geen ict er en de 8x gepasseerd Dik
Dat geeft niets.
Kan je een foto delen van de multimaus die je hebt?
De Xpressnet staat op 4.0 en als de firmware van de maus lager is dan matchen dit niet.
Dus wat we willen weten:
- welke maus heb je?
- wat zijn je Xpressnet instellingen op de YD7001
- heb je al eens de kabel vervangen voor een andere.
- Welke aansluiting heb je de kabel aangesloten.
De Multimaus werkt gewoon goed op de YD7001. Nu uitzoeken waarom die van jou het niet doet.
Kan je een foto delen van de multimaus die je hebt?
De Xpressnet staat op 4.0 en als de firmware van de maus lager is dan matchen dit niet.
Dus wat we willen weten:
- welke maus heb je?
- wat zijn je Xpressnet instellingen op de YD7001
- heb je al eens de kabel vervangen voor een andere.
- Welke aansluiting heb je de kabel aangesloten.
De Multimaus werkt gewoon goed op de YD7001. Nu uitzoeken waarom die van jou het niet doet.
Wie bang is om fouten te maken, zal nooit beter worden in wat die doet

-
Ik heb de orginele kabel van de rocomuis ook geprobeerd en aan gesloten op de xbus -rbus even krijg ik multimaus te zien even wachten en dan error 13 en verder niets meer,
heb nog geprobeerd een foto te plaatsen maar helaas het is een rode rocomuis minstens 5 jaar oud .Dik
heb nog geprobeerd een foto te plaatsen maar helaas het is een rode rocomuis minstens 5 jaar oud .Dik
-
als ik een wlan multimaus zou die het dan wel doen .Dik