Ik krijg via de LAN alleen maar 10.0.0.............als adres in het Netwerk, geen 192.168...........
Ik heb door mijn huis een bekabeld thuisnetwerk liggen (alle anngesloten apparaten hebben een 10.0.0.........adres) dus zodra ik LAN wil gebruiken ipv USB springt de YaMoRC YD7001 centrale in de DEMO stand, via USB werkt hij verder perfect.
Hoe krijg ik de centrale werkend in mijn thuisnetwerk???
Mvg,
Fred
LAN
Hoi Fred,
Die 10.0.0.xxx wordt door jouw Router uitgegeven.
Kun je hier een schermafdruk van jouw YD7001 zijn LAN Pagina invoegen ? ( daar waar die 10.0.0.xxx staat en dan de Geavanceerd tab )
Grtzz,
Karst
Die 10.0.0.xxx wordt door jouw Router uitgegeven.
Kun je hier een schermafdruk van jouw YD7001 zijn LAN Pagina invoegen ? ( daar waar die 10.0.0.xxx staat en dan de Geavanceerd tab )
Grtzz,
Karst
Yet another Model Railroad Company
Die zit zo te zien prima in je thuisnetwerk.
Als je computer ook een 10.0.0.-adres heeft, zou dat moeten werken.
Wat roet in het eten zou kunnen gooien, is als je op een guest-netwerk van je router zit. Daarmee kun je wel naar internet, maar niet naar andere apparaten op je netwerk.
Iets anders dat kan storen, is je Windows firewall.
Groet,
Jeroen
Als je computer ook een 10.0.0.-adres heeft, zou dat moeten werken.
Wat roet in het eten zou kunnen gooien, is als je op een guest-netwerk van je router zit. Daarmee kun je wel naar internet, maar niet naar andere apparaten op je netwerk.
Iets anders dat kan storen, is je Windows firewall.
Groet,
Jeroen
Kleine tip, op je toetsenbord zit een knop prtscr, hiermee maakt de pc een screenshot die scherp is.
Plak deze in paint, knip hem bij en sla hem op als jpg bestand.
Dan plaats je een meer duidelijke screenshot
Plak deze in paint, knip hem bij en sla hem op als jpg bestand.
Dan plaats je een meer duidelijke screenshot

Wie bang is om fouten te maken, zal nooit beter worden in wat die doet
Domburg Train Support | DTS Modelspoor | Digitale Infodagen 2024

Domburg Train Support | DTS Modelspoor | Digitale Infodagen 2024