Ik wil hier allen maar zeggen dat je er voorzichtig mee moet zijn.
Dat geld trouwens voor alle chemische stoffen.
Ik heb helaas in mijn werkzame leven vele ongelukken met chemische stoffen mogen aanschouwen.
Daarom wees er voorzichtig mee draag handschoenen en bescherm je ogen en luchtwegen.
Gr
Hans
Ps was niet de bedoeling om een discussie hier over te openen.
Reinigen van wielen en rails
Baan van Nergenshuizen naar spoorweg museum.
Dinamo ,iTrain, Roco, Rivarossi, Lima, Liliput, Piko, Fleischmann , Eigenbouw , Pbmodels.
Groeten Hans
Dinamo ,iTrain, Roco, Rivarossi, Lima, Liliput, Piko, Fleischmann , Eigenbouw , Pbmodels.
Groeten Hans
Nee joh, tis juist interessant.
Zo leren we nog eens wat
Zo leren we nog eens wat

Wie bang is om fouten te maken, zal nooit beter worden in wat die doet
Domburg Train Support | DTS Modelspoor | Digitale Infodagen 2024

Zeker interessant. Ouderwets gezegd: Alles waar 'te' voorstaat, is niet goed, behalve tevreden en banktegoed. 

Met vriendelijke groet,
Cor
Cor
Tevreden is soms ook niet goed b.v. als je tevreden bent over je prestaties zullen deze nooit verbeteren.
Gr
Hans
Gr
Hans
Baan van Nergenshuizen naar spoorweg museum.
Groeten Hans
Groeten Hans
Even off topic:
Niet om het één of ander, maar ik heb nog niet meegemaakt, dat er een drang tot verbeteren is als men tevreden was. Deze drang ontstaat, als er ontevredenheid ontstaat.
Ik ben bezig met het ontwerpen van een baan en heb deze al meerdere keren toch weer aangepast, omdat ik - na eerst tevreden te zijn - toch weer iets zag waar ik niet tevreden over was.
Prestaties, die niet beter worden is in rechte lijn met het hebben van ambities. Het is het streven naar iets wat je nooit zult bereiken, want dan blijft er altijd iets 'knagen'.
Maar laten we hier verder geen discussie over voeren en het houden bij ATF.
Niet om het één of ander, maar ik heb nog niet meegemaakt, dat er een drang tot verbeteren is als men tevreden was. Deze drang ontstaat, als er ontevredenheid ontstaat.
Ik ben bezig met het ontwerpen van een baan en heb deze al meerdere keren toch weer aangepast, omdat ik - na eerst tevreden te zijn - toch weer iets zag waar ik niet tevreden over was.
Prestaties, die niet beter worden is in rechte lijn met het hebben van ambities. Het is het streven naar iets wat je nooit zult bereiken, want dan blijft er altijd iets 'knagen'.
Maar laten we hier verder geen discussie over voeren en het houden bij ATF.
Met vriendelijke groet,
Cor
Cor
ATF, of zoals ze het op BNLS het Algemeen Theatraal Fenomeen noemen

Wie bang is om fouten te maken, zal nooit beter worden in wat die doet