Dat balletje trappen in de woestijn is nu ook ten einde. Voor de rest toch genoeg onzin discussies op het kijkbuisje, dus lekker met creatief met landschap en treintjes in schaal 1/160 is naast bezigheidstherapie (lees werken in de infra / bouw / tuinbouw) en het weekend gedoe dan ook nuttige wat te doen is. Ohw ja, mijn vrouw tevreden houden ook.
Nu de gehele weekend gedoe in winterslaap komt meer tijd voor de treinbaan. Naast dat ik bij de handbalclub van mijn dochter coach ben, ben ik begonnen om scheidsrechtercursus deel 2 van handbal, maar dat is gelukkig digitaal dus de treinen kunnen gewoon rijden als ik de cursus in mijn eigen tijd volg. En af en toe nog een wedstrijdje handbal fluiten bij de lagere jeugd, dat is gelukkig in een verwarmde sporthal. Maar dat is voor je ogen zeer vermoeiend ivm de snelheid van dat spelletje. Maar daarnaast ook nog voetbalscheidsrechter bij de plaatselijk voetbalclub, en dat is met deze weersomstandigheden toch afgelast ivm nog echt gras in dit dorp.
Maar bij dat winkeltje wel al het spul bestelt voor dat dorp, (

Domburgh in Allgraü) op de helix, en het eindpunt van enkelsporige strecken voor wat diesel treinstelletjes.
Maar dat staat nog in bestelling, met de feestdagen enzo, toch geen haast.
Dus nu verder met de westkant van dat duitse gerucht Sankt Pankras, de westkant verder gegaan. Dit is het bovenaanzicht van nu:
En nu even de enige spoorwegoverweg hier in Sankt Pankras, naar de agrarische coöperatie Baway, die in voormalige goederenloods zit, en naar het treinstelservice punt van de DB regio komt.

De BLS komt net voorbij met een containershuttle.
Verder de hele avond met de dubbeldekkers gereden, en wat goederen.

De baureihe 218 met wat N-wagens, die de Fahrradexpress rondrijdt.

De baureihe 111 in Bayern Ticket zu Biergarten uitvoering, rijd de verouderde dosto's (3de generatie) rond. Dit zijn dosto's special uitgaves voor Bahnhof 1435.

Verder nog een baureihe 146 van DB regio NRW met de dosto's RE Aken.

Tevens had ik nog even Baureihe 128 voor een setje Dosto's, echter na 8 rondjes is de decoder opgeblazen, tja blijft toch een experimentele locomotief.
Dus zal eerdaags wel even een nieuwe decoder bij dat bedrijfje in Ermelo wegkapen, want mijn dochter vind dat deze moet rijden voor de dosto's ivm de Unicef reclame.