Hallo,
Binnenkort (?) komt Piko met een geel/grijze 1100 uit. Zijn er al ervaringen met decoders welke het meest geschikt zijn voor dit model?
Dit o.a. om het ‘jankende’ geluid dat sommige decoders veroorzaken bij andere Piko modellen zoals de 1200, 2200 en Hondekoppen.
Groet,
Rob
Nieuwe PIKO 1100
De Doehler DH18a geeft een mooi resultaat:)
Verstuurd vanaf mijn SM-G991B met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn SM-G991B met Tapatalk
Wie bang is om fouten te maken, zal nooit beter worden in wat die doet
Domburg Train Support | DTS Modelspoor | Digitale Infodagen 2024

Domburg Train Support | DTS Modelspoor | Digitale Infodagen 2024
Dank voor je reactie. Geldt dit ook voor de 1200 en de 2200, of zijn hier weer andere decoders beter geschikt?. Ik denk erover om mijn 4 modellen van betere decoders te laten voorzien. Nu zijn dit die van Uhlenbrock, maar ik erger me nogal aan dat typische wahwahwah
jankgeluid.

Hallo,
Heb eigenlijk dezelfde vraag. Heb nu een Piko 52466 (USATC - 2000 ) met Piko sounddecoder, deze kan ik met mijn Esu Ecos niet instellen. Wanneer je bijvooerbeeld een Esu Sounloc 5 decoder zou plaatsen kun je dan de soundfiles van Piko ook laden?
Groeten,
Edwin
Heb eigenlijk dezelfde vraag. Heb nu een Piko 52466 (USATC - 2000 ) met Piko sounddecoder, deze kan ik met mijn Esu Ecos niet instellen. Wanneer je bijvooerbeeld een Esu Sounloc 5 decoder zou plaatsen kun je dan de soundfiles van Piko ook laden?
Groeten,
Edwin