Modelspoorbaan Sankt Pankras

Sibbesuisje

Bericht door Sibbesuisje »

Die bergwand begint al echt wat te worden! Goed bezig!
En de IC2 ziet er strak uit

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Sander

N-spoor / NS diesel (Begin jaren 80) & historisch stoom (CIWL, Rheingold, met BR01 / 17 / 18 stoomloks) / DCC met Z21

Marksintpancras
Site Admin

Bericht door Marksintpancras »

:D even verder gegaan met de westkant van het station Sankt Pankras
Afbeelding
Met vriendelijke groet, Mark

Christ

Bericht door Christ »

Mooi hoor!

Roel

Bericht door Roel »

Is dat die sculpa molt rechts op de foto die jij mij voorgesteld hebt Mark?

Marksintpancras
Site Admin

Roel schreef: 23 sep 2021, 17:47 Is dat die sculpa molt rechts op de foto die jij mij voorgesteld hebt Mark?
Klopt Roel, dat is dat sculptamold.

Vandaag weer verder met de scenery en .....
De baan heeft 3 uur lang probleemloos gereden op 2 trajecten. Schaduwstation Oost naar Sankt Pankras met IC2 van Brawa getrokken door Baureihe 146 en Baureihe 147.5 met 5 Halbstader wagons van Brawa. Schaduwstation Midden naar Sankt Pankras met 4 piko treinstellen baureihe 440 en 442.

Afbeelding

Roel

Bericht door Roel »

Mooi hoor. Altijd goed als het draait zoals het bedacht is. Die scenery is wel vet hoor. Complimenten.

Marksintpancras
Site Admin

:D niet stil gezeten de laatste tijd.

Er is elke dag 2 uur gereden, we zijn nog niet rond, maar gependeld wordt er zeker.
Afbeelding

Vooral met scenery bezig geweest, gewoon lekker groenen.

Afbeelding

Tevens een minitrix br189 van SBB Cargo voorzien van een decoder. Heb nog 3 dezelfde lok varianten. Alle voorzien van een DH decoder, echter deze reed niet goed met de DH decoder.
Vandaag ff een Trainomatic decoder erin gezet en ff met de instellingen gespeeld. En rijdt nu voortreffelijk.

Marksintpancras
Site Admin

Even stof afblazen :D

Met toeval de modus stuurstandwagon bemachtigd. Deze al voorzien van Zimo mx685 functiedecoder en een Tom ledstrip.
Maar nu een wagon van de modus bemachtigen, zag ze laatst veel op Catawiki en marktplaats. Helaas nu al 2 weken niet. Echter heb ik er eentje in Italië bemachtigd bij Modelplanet. Wij hebben DTS al topwinkel, moet zeggen de service van Modelplanet is verdomd goed. En er komt per post een Fleischmann 8654 uit Italië deze kant op.
Er staan genoeg Baureihe 111 te wachten als trekkracht.

Ook lekker aan de scenery, proef met natuurbomen van Noch.
Afbeelding

Tevens een mooie lasercut gebouw binnen gekregen, minitrix T66324, deze komt aan de westkant van bahnhof Sankt Pankras, hier al begonnen scenery. Foto's volgen

Marksintpancras
Site Admin

:D na een weekje rond Koblenz te hebben vertoefd. Gisterenmiddag nadat ik de grens bij Emmerich met de auto was gepasseerd en ik in de eerste NL file terecht was gekomen, ging er een lampje branden om binnen door naar Ermelo te rijden, en dan ff een pitstop (jaja, tankstationnetje en lekker eettentje) en meteen een de 1616 met sound meegenomen bij die BNér van de nationale televisie :lol: Alles is in NL toch 100 kom per uur, jeetje in Duitsland reed ik stukken 200 km/uur (zonder E10 in de benzine) ging dat karretje gewoon nog 220 :cry: .

Afbeelding

Links de Minitrix 1615 en rechts de nieuwe fleischmann, je zit dat de hoogte van de nieuwe Fleischmann goed in schaal is, de minitrix is 3 mm te hoog.
Verder ff de sound doorgelopen, daar is niks mis mee. Wat wel geinig is F25 en F26 in het Nederlands.

Afbeelding

Verder de decals op de lok maken de lok wel af.

Trouwens, deze lok gaat op mijn baan lekker wat dubbeldekkers rijden :lol: wel de rode dubbeldekkers 8-)

DTS
Site Admin
Contacteer:

Bericht door DTS »

Ohhhh boefje, een goederenloc voor een reizigerstrein. Wat moet de order van de klinknagels hier wel niet van denken

Verstuurd vanaf mijn SM-G991B met Tapatalk

Wie bang is om fouten te maken, zal nooit beter worden in wat die doet ;)

Domburg Train Support | DTS Modelspoor | Digitale Infodagen 2024

Plaats reactie

Terug naar “Bouwverslagen”