Dubbeldekker rijtuig van FLM hoe krijg ik deze open. OPGELOST.
En hoe plaats ik de slepers.?
Hoe krijg ik deze open. OPGELOST
Hoe krijg ik deze open. OPGELOST
- Bijlagen
-
- F1C2251B-8B68-4D4A-A508-186AEE980EDB.jpeg (13.59 KiB) 1541 keer bekeken
Laatst gewijzigd door Luukwilow op 11 aug 2021, 16:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Volgens mij als je hem aan de zijkant rustig naar buiten buig moet hij zelf losschieten of er uitzakken
Met vriendelijke groet,
Lennart
Venheim | N-spoor | Z21 | iTrain
Lennart
Venheim | N-spoor | Z21 | iTrain
-
- Site Admin
Heb al vele verlichting ingebouwd in deze dubbeldekkers. Ik heb nog 1tje liggen, zal spoedig even bouwverslag maken.
Slepers plaatsen is simpel, maar ik adviseer je wel om de orginele Fleischmann slepers te gebruiken.
Slepers plaatsen is simpel, maar ik adviseer je wel om de orginele Fleischmann slepers te gebruiken.
Met vriendelijke groet, Mark
-
- Site Admin
Hierbij het bouwverslag, hoe ik mijn dubbeldek wagons van binnenverlichting voorzie.
https://pdfhost.io/v/QUyjqZwLa_Inbouw_dubbeldekkers
https://pdfhost.io/v/QUyjqZwLa_Inbouw_dubbeldekkers
Duidelijke uitleg!! Hier wel ik ook een keer mee aan de slag gaan. Zelf ben ik van plan ze middels een stroomvoerende koppeling met de decoder on de loc te verbinden, zodat ik de verlichting kan gaan schaken. De loc moet ik overigens nog van een decoder voorzien.
Voorzie jij op voorhand hier problemen mee (de VVP print zou ik dan weglaten) ?
Verstuurd vanaf mijn INE-LX1 met Tapatalk
Voorzie jij op voorhand hier problemen mee (de VVP print zou ik dan weglaten) ?
-
- Site Admin
Als je de verlichting geschakeld wilt hebben, dan zal ik dat niet vanaf de lok doen.
De stuurstand is standaard al uitgerust met een decoder (let op Zimo of Doehler & Haasse is het advies ivm het uitlezen) als je vanaf hier de stroom pakt en dan met stroomvoerende koppelingen werkt is veel beter.
De montage van de stroomvoerende koppelingen is geen probleem.
De stuurstand is standaard al uitgerust met een decoder (let op Zimo of Doehler & Haasse is het advies ivm het uitlezen) als je vanaf hier de stroom pakt en dan met stroomvoerende koppelingen werkt is veel beter.
De montage van de stroomvoerende koppelingen is geen probleem.
Bedankt voor het advies. Ik had nog niet in de stuurstand gekeken, dus dan ga ik die maar eens een keer proberen te openen.