DTS Hobbydagen gaan weer van start!

Gebruikersavatar
DTS
Site Admin
Berichten: 1127
Lid geworden op: 25 jul 2021, 13:57
Locatie: Ermelo
Contacteer:

DTS Hobbydagen gaan weer van start!

Bericht door DTS »

Na een lange periode van onzekerheid hebben we besloten om vanaf september de Hobbydagen weer op te starten.
Voor wie het nog niet kent: Klik hier voor meer informatie

Inschrijven kan hier

U herkent het probleem vast wel, u wilt graag verder met de techniek, maar u loopt tegen een probleem aan en zoekt support. Een workshop is vaak niet op korte termijn beschikbaar, of u voelt zich niet zeker genoeg om die eerste stappen naar het digitale of automatiseren te maken. Daarbij ontstaat vaak het probleem dat een afspraak tijdens onze openingstijden niet uitkomt met uw werk.

ALS ANTWOORD HIEROP ORGANISEREN WIJ MAANDELIJKS EEN DTS HOBBYDAG.

Tijdens de DTS Hobbydag kunt u gebruikmaken van onze service, kennis en support om verder te komen met uw eigen hobby. En hierbij maakt de aard van uw probleem niet uit!

Of u nu:
Wilt beginnen met digitaal rijden en een startset wilt aansluiten onder begeleiding
Onder begeleiding uw locomotief digitaal wilt maken
Onderhoud wilt plegen aan uw locomotieven
Uw modulebaan wilt automatiseren
Starten met Dinamo
Wilt leren werken met iTrain
Wilt leren programmeren van decoders
Op zoek bent naar snelle support bij uw probleem


Bij ons kunt u terecht!
Wij bieden u op de DTS Hobbydagen een tweetal opties om gebruik van te maken
Voor meer informatie, het ontstaan van de hobbydagen en wat u mag verwachten klikt u hier
Wie bang is om fouten te maken, zal nooit beter worden in wat die doet ;)

Domburg Train Support | DTS Modelspoor | Digitale Infodagen 2024

Ton Machielsen
Berichten: 16
Lid geworden op: 02 aug 2021, 11:43

Bericht door Ton Machielsen »

Hallo,Martin en zijn Team

bedankt voor de informatie die ik gisteren mocht ontvangen van Marcel en John,was geweldig

en ook het luchpakket niet te vergeten van Ellen,super

Totaal plaatje was geweldig

Gr,Ton

Gebruikersavatar
DTS
Site Admin
Berichten: 1127
Lid geworden op: 25 jul 2021, 13:57
Locatie: Ermelo
Contacteer:

Bericht door DTS »

Graag gedaan kerel! Blij dat het zo goed is bevallen!

Verstuurd vanaf mijn SM-G991B met Tapatalk

Wie bang is om fouten te maken, zal nooit beter worden in wat die doet ;)

Domburg Train Support | DTS Modelspoor | Digitale Infodagen 2024

Marksintpancras
Site Admin
Berichten: 462
Lid geworden op: 01 aug 2021, 21:38

Bericht door Marksintpancras »

:D Ton, vroeger in het begin tijd van DTS, zaten we bij Martin thuis de lokjes te digitaliseren. Toen waren de de lunch van Ellen al voortreffelijk. Ben zelf 2 keer extra gegaan om alleen de lunch van Ellen. Die lokjes waren bijzaak :lol:

Vind echt geweldig dat Ellen de lunch nog steeds op zo'n hoog niveau doet. Dat betekent dat ik ook maar eens moet aanmelden voor zo'n workshop
Met vriendelijke groet, Mark

Ton Machielsen
Berichten: 16
Lid geworden op: 02 aug 2021, 11:43

Bericht door Ton Machielsen »

Marksintpancras schreef: 05 sep 2021, 13:28 :D Ton, vroeger in het begin tijd van DTS, zaten we bij Martin thuis de lokjes te digitaliseren. Toen waren de de lunch van Ellen al voortreffelijk. Ben zelf 2 keer extra gegaan om alleen de lunch van Ellen. Die lokjes waren bijzaak :lol:

Vind echt geweldig dat Ellen de lunch nog steeds op zo'n hoog niveau doet. Dat betekent dat ik ook maar eens moet aanmelden voor zo'n workshop

Zou ik zeker doen,je leert er altijd nieuwe dingen bij,en voor de prijs hoef je het nier te laten,incl.koffie en lunch

Plaats reactie

Terug naar “Domburg Train Support / DTS Modelspoor”