Pagina 1 van 1
licentie code YD7001 niet correct
Geplaatst: 25 feb 2023, 14:50
door velwim
De verstrekte licentie code voor de YD7001 wordt niet geaccepteerd. Ik heb een nieuwe aangevraagd. Hopelijk is die anders dan de huidige

Re: licentie code YD7001 niet correct
Geplaatst: 25 feb 2023, 19:03
door DTS
Hoi Wim,
Je hebt de upgrade service bij ons laten uitvoeren. Hierom heb ik een 2-tal vragen voor je;
1. Waar post je de vraag hier en niet zoals aangegeven in onze helpdesk?
2.Heb je hem overgetypt en niet een 0 en O verwisseld?
De code kan alleen maar wel werken, ik kopieer de code en plak die 3x.
1x op het A4 wat je mee hebt gekregen
1x op de sticker achterop de YD7001
1x in de software (heel belangrijk)
Als de code niet goed zou zijn, kan ik de upgrade dus ook niet uitvoeren.
Dus check eens goed of je geen typefout gemaakt hebt.
Groetjes
Re: licentie code YD7001 niet correct
Geplaatst: 25 feb 2023, 20:10
door velwim
Op vraag 1 heb ik eigenlijk geen antwoord. Ik dacht als ik het hier deel komt er misschien een reactie van mede forumleden met hetzelfde probleem.
Karst heeft inmiddels een nieuwe activatiecode gestuurd en die is conform mijn verwachting identiek aan de code die ik afgelopen maandag van jou heb ontvangen. Die heb ik met copy/paste ingevuld, maar helaas met hetzelfde resultaat. Ik wacht rustig af voor de oplossing.
Re: licentie code YD7001 niet correct
Geplaatst: 25 feb 2023, 20:17
door velwim
Opgelost, wederom een gammele USB connectie. Heb speciaal voor de YD7001 een nieuwe USB-kabel gehaald, maar de stekker op de YD7001 is blijkbaar erg kritisch.
Re: licentie code YD7001 niet correct
Geplaatst: 25 feb 2023, 22:16
door velwim
Het werkt prima nu. Geen storingen meer in de USB verbinding.
Re: licentie code YD7001 niet correct
Geplaatst: 25 feb 2023, 23:56
door DTS
Als je daar nu last van blijft houden, maak dan verbinding via LAN.