Frisse start na de vakantieperiode

Promoot hier uw vereniging of club
Gebruikersavatar
Jacques Lormans
Berichten: 4
Lid geworden op: 02 aug 2021, 12:22

Frisse start na de vakantieperiode

Bericht door Jacques Lormans »

Beste WDP liefhebber

Start na vakantieperiode
Nu de vakantieperiode op zijn retour is gaat Win-DigipetOpdeRails weer starten met ons nieuwe seizoen.
In september (10 september) zullen onze activiteiten weer op stoom komen.

Maar in de vakantie periode hebben een aantal leden niet stil kunnen zitten.
Er zijn een aantal ontwikkelingen verder uitgewerkt en uitgediept.

Projecten

Zo staan voor het najaar weer een aantal verenigingsdagen gepland, zal de door ons ontwikkelde WDP starterscursus voor de eerste keer gaan draaien (15 oktober), gaan we deelnemen aan Houten Digitaal (12 november) en zullen er ook nu weer een aantal WDP2021 presentaties verzorgd worden.

Presentaties

In de presentaties is weer veel energie gestoken. Vóór de vakantie zijn we gekomen t/m hoofdstuk 6 (Fahrzeug-Anzeiger).
Inmiddels ligt hoofdstuk 7 (Die Fahrstraßen), 8 (Fahrstraßen-Sequenzen) en 9 (Profile und Makros) weer op de plank en wordt er hard gewerkt aan hoofdstuk 10 (Die Fahrten-Automatik) en 13 (Bedingungen und Schaltaktionen).

Ze zijn allemaal in ons bekende nieuwe (huisstijl) jasje gestoken.
Alle presentaties zijn gebaseerd op onze Demobaan waarmee we alle voorbeelden uit het handboek live kunnen demonstreren.
Deze presentaties bevatten nu al meer dan 50 eigen gemaakte filmpjes die de diverse onderwerpen ondersteunen en zijn nu met ingesproken tekst.

Nog completer

Om het nog completer te maken bieden we leden die (door persoonlijke omstandigheden) niet op (alle) meetings aanwezig kunnen zijn de mogelijkheid om via een Google Meet sessie deze presentatie alsnog bij te wonen.

Informatie:

Wil je meer informatie over onze vereniging of deelnemen aan onze activiteiten kijk dan op onze website:
https://www.windigipetopderails.nl


Maak eventueel gebruik van ons contact formulier.

Wellicht tot ziens,
Met vriendelijke groet
Win-DigipetOpdeRails
Hallo,
Vanaf mijn 9de ben ik al bezig met de modelbaan (59 jr dus).
Vanaf 2009 maak ik gebruik van het besturingsprogramma Win-Digipet.
Momenteel gebruik ik WDP2021.
Mijn Devies: Als A niet werkt hebben we nog 24 letters, want Q doe ik niet :roll:

Terug naar “Verenigingen en clubs”