Modelspoorbaan Stadt Schellenbach

Gebruikersavatar
DTS
Site Admin
Berichten: 1126
Lid geworden op: 25 jul 2021, 13:57
Locatie: Ermelo
Contacteer:

Bericht door DTS »

Wie bang is om fouten te maken, zal nooit beter worden in wat die doet ;)

Domburg Train Support | DTS Modelspoor | Digitale Infodagen 2024

Erik-B
Berichten: 225
Lid geworden op: 28 sep 2021, 16:36
Locatie: Antwerpen
Contacteer:

Bericht door Erik-B »

Thanks.

scherm is wat klein, voor te werken met i-Train. ( mijn mening) :shock:
Ik vind een 10,1" al klein.

Dat word dus verder zoeken naar een oplossing om dat scherm opvouwbaar te maken in mijn opklapbare trein tafel.
Als je ouder wordt, wordt alles slechter, behalve het vergeten, dat wordt steeds beter ....
Baan = 165x85,Centr= Z21, Mac13.4, RailModeller, iTrain-plus-5, N spoor, Periode II & III
Grtz Erik

Gebruikersavatar
DTS
Site Admin
Berichten: 1126
Lid geworden op: 25 jul 2021, 13:57
Locatie: Ermelo
Contacteer:

Bericht door DTS »

Het einde is daar voor Stadt Schellenbach. Na ruim 10 jaar bouwen gaan we stoppen en zal de modelbaan worden gedemonteerd en afgebroken.

Dit besluit heeft heel lang op zich laten wachten, mede ook omdat het een beladen decennia is geweest waarin deze modelbaan een belangrijke rol heeft gespeeld in de ontwikkeling van DTS, maar ook voor systemen zoals iTrain en Dinamo. Want als het hier goed werkt, werkt het overal goed zeiden we vaak.

Toch heeft de baan geen toekomst meer, mede door drukte van het bedrijf en de enorme groei zal de modelbaan plaats moeten gaan maken voor iets nieuws. DTS is enorm gegroeid en om verder te kunnen zullen we ruimte moeten maken.

Helaas is de modelbaan niet verhuisbaar of verplaatsbaar. Mede hierom heb ik de knoop doorgehakt en ervoor gekozen om mijn blik te richten op wat nog gaat komen.

En er gaat zeker wat nieuws komen, niet nu, maar eker over een paar jaar. Wie mij blijft volgen zal zeker op de hoogte blijven van nieuwe projecten.

Iedereen die Stadt Schellenbach een warm hart heeft toegedragen wil ik bedanken voor hun steun. En hopelijk blijven jullie mij en DTS volgen in de toekomstige projecten!!

Groetjes Martin
Wie bang is om fouten te maken, zal nooit beter worden in wat die doet ;)

Domburg Train Support | DTS Modelspoor | Digitale Infodagen 2024

Marksintpancras
Site Admin
Berichten: 461
Lid geworden op: 01 aug 2021, 21:38

Bericht door Marksintpancras »

:o wat een zwaar nieuws op de 11 augustus, net voor het weekend.
Nederlands grootste modelspoorbaan project stopt :oops: dat is groot nieuws. Komt het vanavond in "Hart van Nederland"??? Chips, bier en zakdoekjes :lol:

De keuze is te begrijpen ivm je bouwt al zoveel mooie modelbanen. En DTS is ook jouw geestekindje dat je graag wil laten groeien.
En je weet het Martin, ik denk in oplossingen en ik weet van een droom van jouw: Bouw stad Schnellbach in spoor Z, heb je minder ruimte nodig, een goede Opticien en je kan lekker crossen. Spoor Z scheelt echt enorm qua ruimte :D nee, geintje kerel.

Maar als ik nodig weer langs moet komen in dat verdomd mooie Ermelo, geef even een brul dan kom ik weer slappe koffie drinken en over treintje praten.
Met vriendelijke groet, Mark

Modelbouwerke
Berichten: 73
Lid geworden op: 16 aug 2021, 09:24

Bericht door Modelbouwerke »

Begrijpelijke beslissing, maar ik baal wel een beetje.
Want het is al een hele tijd geleden dat ik Stadt Schellenbach nog heb bezocht.
En nu zal het er niet meer van komen ;)
Grtz Erik

Schaal N treinbaan in opbouw.
Aansturing met Dinamo en iTrain 5.

Gebruikersavatar
DTS
Site Admin
Berichten: 1126
Lid geworden op: 25 jul 2021, 13:57
Locatie: Ermelo
Contacteer:

Bericht door DTS »

Je hebt nog ff hoor, zal niet over 1 nacht ijs gaan de demontage :)
Wie bang is om fouten te maken, zal nooit beter worden in wat die doet ;)

Domburg Train Support | DTS Modelspoor | Digitale Infodagen 2024

Bas
Berichten: 58
Lid geworden op: 03 jan 2022, 16:05
Locatie: Twente

Bericht door Bas »

Wel zonde, dit was wel echt een uithangbord voor DTS.

Plaats reactie

Terug naar “Bouwverslagen”