Krimpkous (en gevonden!)
Geplaatst: 13 okt 2021, 17:14
Met het motto 'Durf te vragen' ben ik opzoek naar 10 á 15cm krimpkous (zwart) van max 2mm (krimp naar max 1mm). Ik kan het wel online bestellen of in een winkel halen, maar dan zit ik gelijk met een doos of 1 meter van die rommel, en dat heb ik nou net niet nodig. Het is voor een proefprojectje voor binnenverlichting in te bouwen. Online bestellen zijn de verzendkosten vaak ook 2 of 3 keer de prijs van de krimpkous (nee, ben niet te gierig om geen verzendkosten te betalen, maar te veel wil ik ook weer niet)
Is er iemand die dit heeft liggen, een stukje kan missen en het naar mij op kan (en wil) sturen? Of in de buurt van Alblasserdam/Dordrecht woont en ik het op kan halen? Uiteraard tegen kleine vergoeding van minimaal de postzegel is geen probleem ( € 0,96 )
Help?

Is er iemand die dit heeft liggen, een stukje kan missen en het naar mij op kan (en wil) sturen? Of in de buurt van Alblasserdam/Dordrecht woont en ik het op kan halen? Uiteraard tegen kleine vergoeding van minimaal de postzegel is geen probleem ( € 0,96 )

Help?