Militaire voertuigen topic

RieX
Berichten: 16
Lid geworden op: 07 sep 2021, 10:26

Militaire voertuigen topic

Bericht door RieX »

Hallo,

in dit draadje wil ik jullie de voortgang van de bouw van mijn militaire voertuigen laten zien. Het zal een mix worden van Nederlandse voertuigen en Duitse uit WO2.

Allereerst een serie Nederlandse voertuigen uit verschillende tijdperken.

Afbeelding
Afbeelding

Afgelopen weken gebruikt gemaakt van het mooie weer om alles in de zwarte grondverf te zetten.
Volgende stap, het groen.
Groet Rieks.

Hansepansje
Berichten: 4
Lid geworden op: 13 sep 2021, 12:34

Bericht door Hansepansje »

Ha Rieks,

Als ik dat zo zie heb je er mooie modellen tussen zitten!! Is dit allemaal zelfbouw of zijn dit 'bestaande modellen'?

Zelf zit ik wel eens te denken om op mijn (Duitse) baan in een hoekje wat militaire voertuigen te zetten. Dat zouden dan prima Nederlandse militaire voertuigen kunnen zijn van een eenheid die daar op oefening is. Gezien mijn tijdperk komen dan modellen van bijv. de 1-tonner, 3-tonner, 4-tonner, ypr en M109 in aanmerking. Dus als je tips hebt waar deze modellen in schaal N te verkrijgen zijn, houd ik me aanbevolen.

Groets, Hans
Dachbodenheim - zijlijn in N-spoor, bestuurd met eigen software, via HCCM hardware (blokgestuurd)

Panzer-Shop.nl
Berichten: 151
Lid geworden op: 01 aug 2021, 22:30

Bericht door Panzer-Shop.nl »

Hoi,

Ik had dit topic gemist! Goed bezig @RieX! Ik ben benieuwd naar het eindresultaat!

Kevin
Panzer-Shop

RieX
Berichten: 16
Lid geworden op: 07 sep 2021, 10:26

Bericht door RieX »

Bedankt voor je bezoek Hans, en mijn excuses voor de late reactie. Maar vrijwel al mijn modellen komen bij Kevin van panzershop.nl vandaan. En een paar bij Dinnissen modelbouw.

@Panzer-Shop.nl Ik ga hier binnenkort weer mee verder, en dan zal ik zeker wat foto's posten.
Groet Rieks.

RieX
Berichten: 16
Lid geworden op: 07 sep 2021, 10:26

Bericht door RieX »

Een nieuwe airbrush compressor van mijn vriendin gekregen voor kerst. Dus die moest natuurlijk uitgeprobeerd worden.
Afbeelding
Afbeelding

En toen was er groen, binnenkort weer verder met afwerken.
Groet Rieks.

Panzer-Shop.nl
Berichten: 151
Lid geworden op: 01 aug 2021, 22:30

Bericht door Panzer-Shop.nl »

Kijk eens aan! Dat word een leuke collectie!

RieX
Berichten: 16
Lid geworden op: 07 sep 2021, 10:26

Bericht door RieX »

Ja jij blijft maar leuke dingen uitbrengen Kevin.. :lol:
Groet Rieks.

Plaats reactie

Terug naar “Doe-het-zelf”