Wie of wat is Hoontje's Creative World

Hoontje
Berichten: 60
Lid geworden op: 22 aug 2021, 02:51
Locatie: Noord-Brabant
Contacteer:

Wie of wat is Hoontje's Creative World

Bericht door Hoontje »

Welkom op het sub-forum van Hoontje's Creative World, ontwerper, producent en verkoper van unieke (Hulpverlenings)voertuigen in 1:160 !

Wat begon als een combinatie van de hobby en een gebrek aan passende modellen op mijn eigen modelbaan, is inmiddels uitgegroeid tot een waar bedrijf met een keur aan veelal unieke modellen. U vind in de webshop bijvoorbeeld de unieke DAF FF1600 en FF2100 series, alles 1:160.

Sinds februari 2020 is Hoontje's Creative World een geregistreerde onderneming bij de KvK in Nederland. Ook is er dus een webshop die je vindt op Hoontje.nl.
Inmiddels bied ik zo'n 200 verschillende modellen aan van hulpverlenings- en civiele voertuigen. Waaronder typisch Nederlandse Brandweerwagens en natuurlijk de vloot van de van Gend & Loos.
Ook voor verschillende decals kunt u in de webshop terecht. Elke maand volgt 1 of meerdere nieuwe, unieke modellen.

Alle voertuigen worden door mijzelf (na)getekend van foto's of constructietekeningen en vervaardigd via de laatste 3D printtechnieken. De meeste modellen worden op basis van resin onderdelen samengesteld.

Bent u dus op zoek naar een specifiek voertuig, of wilt u bijvoorbeeld het voertuig waar u als hulpverlener op werkt in 3D op uw modelbaan terug zien? Neem dan eens contact op via de website.

Nu zijn er natuurlijk inmiddels talloze opties om een model 3D geprint thuis op de baan te krijgen, al dan niet geheel zelf getekend en geproduceerd. Wat maakt Hoontje.nl nou onderscheidend? Simpel, de modellen die ik aanbied zijn vaak 'in actie'. Dus geopende deuren of laadkleppen, brandweerwagens met geopende kasten en/of luiken. Deze vind u nergens anders! En geven net even die nog uniekere scene op uw modelbaan!

Op dit forum zal ik u vooral informeren over de nieuw uitgebrachte modellen en ontwikkelingen van Hoontje.nl!
Daarnaast gebruik ik ook Facebook.

Groetjes,

Hoontje
Hoontje's Creative World - Unieke, Nederlandse (hulpverlenings)voertuigen in 1:160

Tilburg GE in 1:160 | iTrain | DINAMO | OC32 | PECO code 55

Terug naar “Hoontjes Creative World”