keuze Pom of Service
Geplaatst: 19 sep 2025, 10:20
In de handleiding van Decoderpro-3-4 blz 31 “How do I start the decoderPro grogram”
Staat een startscherm afbeelding met een klein schermpje van JMRI
En dan de tekst dat ik een volgende scherm moet zien waar je de keuze hebt tussen “Service mode” en “Operation mode.”
Doch ik krijg dat laatste scherm helemaal niet. Bij mij start decoderPro ineens op en zit ik in het scherm met al de loc’s en heb enkel de keuze op “Service mode”. Waar vind ik dan de keuze tussen “Service mode” en “Operation mode” .
In “Edit —> preference , zie ik geen keuze.
In “Settings—>’Programming-type’ heb ik enkel ‘Edit only’ of ‘programming track’ , ’Programming on main’ is grijs.
Dit zowel op de Mac als op de RB.
DecoderPro V5.12 +Rc5bd566235 + Raspberry-Bookworm + Sprog3
Of
DecoderPro V5.12 +Rc5bd566235 + Mac-OS Sequoia 15.6.1
Staat een startscherm afbeelding met een klein schermpje van JMRI
En dan de tekst dat ik een volgende scherm moet zien waar je de keuze hebt tussen “Service mode” en “Operation mode.”
Doch ik krijg dat laatste scherm helemaal niet. Bij mij start decoderPro ineens op en zit ik in het scherm met al de loc’s en heb enkel de keuze op “Service mode”. Waar vind ik dan de keuze tussen “Service mode” en “Operation mode” .
In “Edit —> preference , zie ik geen keuze.
In “Settings—>’Programming-type’ heb ik enkel ‘Edit only’ of ‘programming track’ , ’Programming on main’ is grijs.
Dit zowel op de Mac als op de RB.
DecoderPro V5.12 +Rc5bd566235 + Raspberry-Bookworm + Sprog3
Of
DecoderPro V5.12 +Rc5bd566235 + Mac-OS Sequoia 15.6.1