Complete Modelbaan

Panzer-Shop.nl
Berichten: 151
Lid geworden op: 01 aug 2021, 22:30

Complete Modelbaan

Bericht door Panzer-Shop.nl »

Te koop,

Wegens een gebrek aan tijd bied ik hierbij mijn modelbaan met lijst en rok aan ter verkoop.
De modules zijn profesioneel CNC gevreesde delen, gemaakt door ''DAAR''. De techniek is van DINAMO en geinstalleerd door een professioneel bedrijf. De PECO-55 rails ligt op kurk, met daarbij Spurenwelten ballast.
De modules zijn met speciale frames zo gemaakt dat hij alleen op te bouwen is. Bij de modelbaan zitten ook 3 planken om de modules van elkaar te scheiden middels een tussenschot, maar deze zitten er momenteel niet in omdat ik dan de sporen uit zou moeten zagen in de schotten. De totale lengte van de spoormodules zijn 400x50cm.

De volgende techniek is geinstalleerd:
Meanwell LRS-150F-15 geschakelde voeding 15V 10A 1x
Terminal cover RSP-100/150 1x
Turnigy TG9e 6x
Servobeugels (4 stuks) 2x
SL-300F code 55 flexibele rails houten bielzen 914 mm per stuk 14x
PECO SL-U396F code 55 unifrog medium wissel links 3x
PECO SL-U395F code 55 unifrog medium wissel rechts 3x
PECO SL-310 Metalen raillas 24 stuks 2x
RM-C/1+ Rev02 Complete 1x
TM44 Rev01 Complete 2x
OC32/NG-AD Complete 2x
SP04A Rev00 Complete 2x
DPCO4/12 Relais Module 12V 2x
PHOENIX PTFIX 6x2,5 Zwart 1x
PHOENIX PTFIX 6x2,5 Wit 1x
PHOENIX PTFIX-F Montageflens 2x

De modelbaan is werkend opgeleverd door de installateur maar staat inmiddels al een jaar stil in de werkplaats. Hij zal dus wellicht wat liefde nodig hebben om hem feilloos te laten functioneren, maar dit is mij onbekend. Hij kan aangestuurd worden met programmas als ITrain, aangezien hij met een DINAMO systeem is uitgerust.
De totale baan heeft 5000 euro gekost om zo te maken, graag enkel realistische biedingen. Hij kan worden opgehaald in Dronten, Flevoland. Hier kunnen we hem ook samen demonteren zodat u hem thuis zelf weer weet te monteren.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Terug naar “Aangeboden”