vertraging YD7100 commandstation?
Geplaatst: 07 okt 2023, 14:59
Sinds begin dit jaar heb ik mijn oog laten vallen op de nieuwe centrale van Yamorc. Ik dacht komend winterseizoen mijn oude centrale te vervangen, die heeft af en toe kuren.
Nu lees ik op de website van Yamorc dat de centrale is vertraagd:
Delay reason: The chips used for the DC-DC converters have been declared EOL. That means, the factory did not restart production after the chip-crisis. For us this means a redesign of the PCB and Software.
Please contact your dealer for alternative offers.
Weet iemand hoelang e.e.a vertraagd is? Wellicht wil/kan ik nog wachten of moet echt op zoek naar iets anders. Kan mij wel indenken dat alle Yamorc betrokkenen hier ook van balen, maar ja daar kunnen zij ook niets aan doen.
gr. Edwin
Nu lees ik op de website van Yamorc dat de centrale is vertraagd:
Delay reason: The chips used for the DC-DC converters have been declared EOL. That means, the factory did not restart production after the chip-crisis. For us this means a redesign of the PCB and Software.
Please contact your dealer for alternative offers.
Weet iemand hoelang e.e.a vertraagd is? Wellicht wil/kan ik nog wachten of moet echt op zoek naar iets anders. Kan mij wel indenken dat alle Yamorc betrokkenen hier ook van balen, maar ja daar kunnen zij ook niets aan doen.
gr. Edwin