We gaan weer aan de slag...
Ik heb besloten om in plaats van de spiraal eerst het schaduwstation verder op te pakken. Dit met name zodat ik mijn locs makkelijk kan plaatsen en ze ook kan testen of in ieder geval laten rijden. Het schaduw station is een aaneenschakeling van wissels en nu ben ik mijn hoofd aan het buigen over het volgende punt.
Op mijn eerste tekening heb ik de situatie getekend en het komt erop neer dat ik ongeveer 9 wissels direct aan elkaar heb liggen, maar niet allemaal achter elkaar in 1 lijn, maar ook 'parallel', zoals W6 tot en met W9 (met andere woorden achter W1 wordt direct W2 en W6 geplaatst).
Nu heb ik begrepen dat het bij wisselstraten handig kan zijn om hier een bezetmelder te hebben (om te controleren of de trein uit de wisselstraat is) en ik kwam daar ook een mooi plaatje van tegen (B0-B2 van de TM44 zijn dan verbonden met de rail voor de secties van het blok en B3 is dan de terugmelder van de wissels).
Nu was ik benieuwd... Hebben jullie hier ervaring mee en is dit handig om zo uit te voeren of maak ik het me nu onnodig moeilijk?
Verder was ik dan nieuwsgierig of ik alleen W1 tot en met W5 hierin op moest nemen of dat ik dan beter als wissels kan opnemen (de voet van de wissel zit altijd aan de kop van een andere wissel) en welke ervaring hebben jullie hiermee?