Maar geniet er zondag van in dat mooie Antwerpen.
Heb ff voor inspiratie bij Evan gekeken, dat ziet er geweldig uit.
Interessant, een winkeltje in Horst. Als je tenminste Horst aan de Maas in Limburg bedoeld.Marksintpancras schreef:Mooie vooruitgaan![]()
![]()
![]()
![]()
Bomen maken met kennis van 10 jaar geleden zal ik afradenNoch heeft mooi spul in zijn assortiment onder nr 23100 en dan beetje spuitlijm en wat spul erover en dan heb je mooie bomen.
Trouwens dat spul koop ik altijd in bij een heel klein winkeltje in Horst. Die winkelierster heeft verdomd veel verstand van bomen maken met dat spul van Noch.
Nee, geen Horst aan de Maas.Mr. Yellows schreef: ↑03 okt 2021, 18:18Interessant, een winkeltje in Horst. Als je tenminste Horst aan de Maas in Limburg bedoeld.Marksintpancras schreef:Mooie vooruitgaan![]()
![]()
![]()
![]()
Bomen maken met kennis van 10 jaar geleden zal ik afradenNoch heeft mooi spul in zijn assortiment onder nr 23100 en dan beetje spuitlijm en wat spul erover en dan heb je mooie bomen.
Trouwens dat spul koop ik altijd in bij een heel klein winkeltje in Horst. Die winkelierster heeft verdomd veel verstand van bomen maken met dat spul van Noch.
Hoe heet dat winkeltje en heb je daar een adres van?
Verstuurd vanaf mijn SM-A125F met Tapatalk