Pagina 4 van 4

Re: Waldbrunn an der Veluwe. Een modelbaan in H0

Geplaatst: 04 mei 2026, 09:39
door DTS
Alles word inderdaad zichtbaar, althans verscholen achter rijdende opbergkasten. Maar indien gewenst zichtbaar te maken.

Verstuurd vanaf mijn SM-S936B met Tapatalk


Re: Waldbrunn an der Veluwe. Een modelbaan in H0

Geplaatst: 07 mei 2026, 00:03
door DTS
Een avondje spanten uittekenen, zagen en monteren. de contouren van Waldbrunn an der Veluwe krijgen vorm!

Lees het hele verslag nu op waldbrunn-h0.nl

Groetjes Martin

Re: Waldbrunn an der Veluwe. Een modelbaan in H0

Geplaatst: 07 jun 2026, 15:17
door DTS
Proefleggen van de rails op Station Waldbrunn. Een leuke klus, en met her en der een flinke compromise. Het ziet er in het echt altijd anders uit dan op de tekeningen.

Lees het hele verslag hier:
https://waldbrunn-h0.nl/bouwverslag/proefleggen-rails/