Roel schreef: ↑26 jan 2022, 21:42
Ik hoop dat plan A werkt maar belangrijker is de oorzaak. Ik ben korter van stof van mijzelf. Plan B was bij mij al plan A
@Roel het is toch Plan B geworden

, die potjes van die dingen zat mij te vast, en had toch al die nieuwe TM44 binnen, dus nieuwe meuk erin en gas erop. En dat ging, na wat foutjes in iTrain. Dacht ik rond te rijden.
Toen kwam de trein op deze scissor:

Ik heb het volgens de beschrijving van
@DTS aangesloten, jaja ik dacht dat ik het zo had aangesloten

, zit ook een 2 relaisblokken aan vast (echt iets Dinamo achtig dingentje

), die trein reed erg echt niet op. Relais wel schakelen en gekke meldingen kwamen in iTrain naar voren

dus even multimeter erbij, piepstand aan en draadje meten. Jeetje ik had er een bord Spaghetti van gemaakt qua relais en verkeerde draden op de verkeerde punten aangesloten. Dus even avondje draadjes puzzelen en klaar is deze Kees

, diesellok weer aan geslingerd en gaan met de banaan. We kunnen rond crossen.
Maar nu de scenery, perron van Markenburg al in begin fase gezet en daarna het ballast aangebracht met flesje van Noch, vochtige houtlijm af zo iets
Dus nu zien de perrons er zo uit:
Dat heb je met karton, ff te enthousiast die ballastlijm aangebracht en is het in de perrontjes gegaan, echter deze perrontjes zijn toch wat te hoog. Dus dit weekend slopen we even de perrontjes weg. Nieuwe perronranden van Auhagen bestelt, Ammo meuk tbv betonlook van die perronranden aangevraagd bij Ellen van
@DTS, en dan als ze binnen zijn gaan we die randen even bewerken, zodat de plastic look weg is. Gaan we Bahnhof Sankt Pankras weer van perronranden voorzien. En dan gaat het gebeuren, dn wil ik die perrons opvullen met Viva (= het merk) giet beton. Dit gietbaton word ook tbv sieraden gebruikt en dan meuk afwerken.
Voor de goed oplettende lezer, de perrons worden dus lager dan dat ze nu zijn en dat is voor mijn regionale treinen veel beter, de Markenburg zijn iets te hoog gemonteerd (beginners foutje)