Re: Millers Dale
Geplaatst: 28 feb 2022, 09:48
Zo weer een kleine update.
Ik bouw mijn baan naar het voorbeeld in het echt. Naja na een voormalige spoorlijn in het echt. Hier zit dus ook 1 grote spoorbrug in verwerkt en die wilde ik toch wel graag ergens op de baan hebben.
Maar waar moest die komen want alles was al gepland en vol gepropt tot ik een idee kreeg. De lege ruimte voor de deur kon wel eens een mooie oplossing zijn. Dus na wat rekenen en tekenen hadden we een plan. Met de juiste maten naar de bouwmarkt en daarna aan de slag.



Al snel werd de ruwbouw zichtbaar. Het licjte multiplex zorgt voor een stevige module en tevens licht. Iets dat toch wel prettig is. Nadat de ruwbouw klaar was werd het tijd voor het spoor. Aangezien dit mijn eerste keer is dat ik koper plaat gebruik is me soldeer werk wat minder maar het werkt. Misschien binnenkort eens bij slijpen maar voor nu vind ik het wel best.



Binnenkort beginnen we aan de andere 2 sporen zodat er in theorie een trein kan rijden. Nu is dat praktisch niet haalbaar aangezien ik een deel van de baan nu de + en - moet omdraaien vanwege de oude situatie. Dat word dus een dag onder de baan zitten..
Voor de liefhebbers nog een linkje naar me nieuwste video op YouTube.
Ik bouw mijn baan naar het voorbeeld in het echt. Naja na een voormalige spoorlijn in het echt. Hier zit dus ook 1 grote spoorbrug in verwerkt en die wilde ik toch wel graag ergens op de baan hebben.
Maar waar moest die komen want alles was al gepland en vol gepropt tot ik een idee kreeg. De lege ruimte voor de deur kon wel eens een mooie oplossing zijn. Dus na wat rekenen en tekenen hadden we een plan. Met de juiste maten naar de bouwmarkt en daarna aan de slag.



Al snel werd de ruwbouw zichtbaar. Het licjte multiplex zorgt voor een stevige module en tevens licht. Iets dat toch wel prettig is. Nadat de ruwbouw klaar was werd het tijd voor het spoor. Aangezien dit mijn eerste keer is dat ik koper plaat gebruik is me soldeer werk wat minder maar het werkt. Misschien binnenkort eens bij slijpen maar voor nu vind ik het wel best.



Binnenkort beginnen we aan de andere 2 sporen zodat er in theorie een trein kan rijden. Nu is dat praktisch niet haalbaar aangezien ik een deel van de baan nu de + en - moet omdraaien vanwege de oude situatie. Dat word dus een dag onder de baan zitten..
Voor de liefhebbers nog een linkje naar me nieuwste video op YouTube.