DTS iTrain bedieningspaneel

Voor klanten en gebruikers van de producten van Domburg Train Support (DTS)
rthuinte

Bericht door rthuinte »

Bedankt voor de duidelijk uitleg. Ik rijd nu vaak individueel met een treintje, aangezien ik puur aan het kijken ben of de aansluitingen kloppen. Maar ik kan me voorstellen, dat dit leuk is voor de toekomst. Ik ben er zeker enthousiast van geworden. Super, dank je wel

Verstuurd vanaf mijn INE-LX1 met Tapatalk

Marksintpancras
Site Admin

Bericht door Marksintpancras »

:o nou had ik deze week mot met mijn vrouw, want @DTS ging vrijdag even Daisy laten bezorgen. Gezien de kosten dacht ze aan heel iets anders dan een modeltreinbaan regelaartje :lol: maar het gelukkig ik mocht het uitpakken. :D

Dus snel ff de handleiding bij Domburg gedownload en de boel snel in elkaar geplugd.

Stap 2, van deze DTS handleiding is eigenlijk het belangrijkste, het koste me de nodige bier om het te begrijpen. Ivm de vinkjes moeten allemaal UIT. Het duurde even voordat ik dat goed gelezen had en het kwartje viel. Ik zag de hele tijd geen "virtueel" verschijnen.

Maar ja, toen alles goed stond, werkt de handregelaar naar behoren.
Afbeelding

De knoppen moet ik nog naar de OC32 aansluiten. Want de hele Domburgh im Allgrau moet ik nog aansluiten op de OC32, TM44 enzo.
Maar zo ziet de achterkant er nu uit, van het bedieningspaneel.
Afbeelding
Met vriendelijke groet, Mark

rthuinte

Bericht door rthuinte »

Ziet er goed uit. Veel plezier ermee en bedankt voor de informatie. Dit gaat zeker ook bij mij op het (lange) verlanglijstje komen.

Verstuurd vanaf mijn INE-LX1 met Tapatalk

Plaats reactie

Terug naar “DTS Gebruikersgroep”